Gå til innhold

Nå har jeg fått katten!

Anbefalte innlegg

Gjest humlemor
Skrevet

nå har den lille kattungen flyttet in til oss, den er helt nydelig... den er ikke så redd, veldig nyskjerrig, har gått omkring her et par timer nå, og så begynte den å leke litt. klattret opp på meg og koset.... den har spist masse mat og nå sovna den på gulvet ved siden av sofaen... helt utslitt staakkar lille krake.... jeg har jo kjøpt en fin dyyyr katteseng til den for 450 kr, men den er han ikke interessert i enda.... håper han blir det, he he! jeg vil at det skal være hans egen plass, tryggheten..... noen forslag på hvordan jeg skal få han til å like den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med en ny katt :)

Få katter til å like noe? Hehe... Etter min erfaring så liker katter det de selv vil like.

Gjest humlemor
Skrevet

Gratulerer med en ny katt :)

Få katter til å like noe? Hehe... Etter min erfaring så liker katter det de selv vil like.

hehe! det er nok sant det... men det må da gå ann å lure den bare bittelitt, hihi! ;)

Skrevet

hehe! det er nok sant det... men det må da gå ann å lure den bare bittelitt, hihi! ;)

Du kan jo prøve å kose veldig med katten når den ligger i kurven.

Skrevet

Sånt bør du spørre kattefolk om før du gjør det :-) Å kjøpe en dyr kurv til katten er mer eller mindre bortkastet - det er hipp som happ hvilke steder katten finner ut at den vil ligge, og ingen kurv er laget som gjør sannsynligheten særlig stor for at den velger den fremfor alt annet :-)

"................................................"

Skrevet

Legg noe ekstra mykt og varmt i pusehuset, kanskje den da finner ut av seg selv at dette var jammen en lur plass.

Vi hadde en diger og svær pus som elsket en liten kurv med ullteppe og et par garnnøster i.

Gratulerer med pusen! Skulle ønske jeg kunne hatt en pus selv.

bugge -jenta
Skrevet

Det er det med katter at oppdragelse er et kapittel for seg selv, og det er derfor vi elsker dem.

Katten min går på bordet når det er mat der. Den er jo ikke dum heller. Det hadde jeg også gjort hvis heg var katt. En viss manipulering på visse felt kan gå.

Skrevet

Du kan spraye CatNip, en spray som du får på dyrebutikken, på kattemøblet og andre ting du vil at katten skal bruke.

Det fungerer på mine katter, de blir helt rabiate (på en kosete måte) når jeg sprayer den på kattemøblene. Da blir de liggende å kose seg halvt ihjel på det stedet.

Dog er det ikke alle katter som elsker CatNip, men det er verdt å forsøke.

Har sprayet det på alle kattemøbler, kattedoen og katteklø stokken.

Gjest humlemor
Skrevet

Du kan spraye CatNip, en spray som du får på dyrebutikken, på kattemøblet og andre ting du vil at katten skal bruke.

Det fungerer på mine katter, de blir helt rabiate (på en kosete måte) når jeg sprayer den på kattemøblene. Da blir de liggende å kose seg halvt ihjel på det stedet.

Dog er det ikke alle katter som elsker CatNip, men det er verdt å forsøke.

Har sprayet det på alle kattemøbler, kattedoen og katteklø stokken.

det var kjempe smart da! det skal jeg prøve! tusen takk for tipset :0)

Skrevet

gratulerer! hva har du kalt søtnosen? cat-nip spray får de fleste katter til å elske det meste. fås hos de fleste dyreforhandlere. det finnes en get-off spray for alt du ikke vil den skal røre og, men den fungerer ikke like bra ;)

Gjest humlemor
Skrevet

gratulerer! hva har du kalt søtnosen? cat-nip spray får de fleste katter til å elske det meste. fås hos de fleste dyreforhandlere. det finnes en get-off spray for alt du ikke vil den skal røre og, men den fungerer ikke like bra ;)

han heter cæsar! verdens nydeligste. kjøpte sånn spray idag så det blir spennende å se om den virker....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...