Gjest humlemor Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 nå har den lille kattungen flyttet in til oss, den er helt nydelig... den er ikke så redd, veldig nyskjerrig, har gått omkring her et par timer nå, og så begynte den å leke litt. klattret opp på meg og koset.... den har spist masse mat og nå sovna den på gulvet ved siden av sofaen... helt utslitt staakkar lille krake.... jeg har jo kjøpt en fin dyyyr katteseng til den for 450 kr, men den er han ikke interessert i enda.... håper han blir det, he he! jeg vil at det skal være hans egen plass, tryggheten..... noen forslag på hvordan jeg skal få han til å like den? 0 Siter
mynaeve Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer med en ny katt Få katter til å like noe? Hehe... Etter min erfaring så liker katter det de selv vil like. 0 Siter
Gjest humlemor Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Gratulerer med en ny katt Få katter til å like noe? Hehe... Etter min erfaring så liker katter det de selv vil like. hehe! det er nok sant det... men det må da gå ann å lure den bare bittelitt, hihi! 0 Siter
mynaeve Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 hehe! det er nok sant det... men det må da gå ann å lure den bare bittelitt, hihi! Du kan jo prøve å kose veldig med katten når den ligger i kurven. 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Sånt bør du spørre kattefolk om før du gjør det :-) Å kjøpe en dyr kurv til katten er mer eller mindre bortkastet - det er hipp som happ hvilke steder katten finner ut at den vil ligge, og ingen kurv er laget som gjør sannsynligheten særlig stor for at den velger den fremfor alt annet :-) "................................................" 0 Siter
cecily Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Legg noe ekstra mykt og varmt i pusehuset, kanskje den da finner ut av seg selv at dette var jammen en lur plass. Vi hadde en diger og svær pus som elsket en liten kurv med ullteppe og et par garnnøster i. Gratulerer med pusen! Skulle ønske jeg kunne hatt en pus selv. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det er det med katter at oppdragelse er et kapittel for seg selv, og det er derfor vi elsker dem. Katten min går på bordet når det er mat der. Den er jo ikke dum heller. Det hadde jeg også gjort hvis heg var katt. En viss manipulering på visse felt kan gå. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Du kan spraye CatNip, en spray som du får på dyrebutikken, på kattemøblet og andre ting du vil at katten skal bruke. Det fungerer på mine katter, de blir helt rabiate (på en kosete måte) når jeg sprayer den på kattemøblene. Da blir de liggende å kose seg halvt ihjel på det stedet. Dog er det ikke alle katter som elsker CatNip, men det er verdt å forsøke. Har sprayet det på alle kattemøbler, kattedoen og katteklø stokken. 0 Siter
Gjest humlemor Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Du kan spraye CatNip, en spray som du får på dyrebutikken, på kattemøblet og andre ting du vil at katten skal bruke. Det fungerer på mine katter, de blir helt rabiate (på en kosete måte) når jeg sprayer den på kattemøblene. Da blir de liggende å kose seg halvt ihjel på det stedet. Dog er det ikke alle katter som elsker CatNip, men det er verdt å forsøke. Har sprayet det på alle kattemøbler, kattedoen og katteklø stokken. det var kjempe smart da! det skal jeg prøve! tusen takk for tipset :0) 0 Siter
willow Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 gratulerer! hva har du kalt søtnosen? cat-nip spray får de fleste katter til å elske det meste. fås hos de fleste dyreforhandlere. det finnes en get-off spray for alt du ikke vil den skal røre og, men den fungerer ikke like bra 0 Siter
Gjest humlemor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 gratulerer! hva har du kalt søtnosen? cat-nip spray får de fleste katter til å elske det meste. fås hos de fleste dyreforhandlere. det finnes en get-off spray for alt du ikke vil den skal røre og, men den fungerer ikke like bra han heter cæsar! verdens nydeligste. kjøpte sånn spray idag så det blir spennende å se om den virker.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.