Gå til innhold

Veninner som irriterer

Anbefalte innlegg

Gjest Hufff så lei
Skrevet

Jeg har en del veninner. Noen få av de irriterer meg en god del. Noen blander seg inn i mine saker som jeg mener de ikke har noe med, andre irriterer meg med at de kritiserer indirekte. Dette er veninner som bor i nærheten av meg. Mye er positivt med desse vennskapene også men ofte så er jeg sint og irritert over et eller annet med de også.

Hva gjør dere når veninner blander seg stadig inn i deres liv og du kjenner du blir provosert?

Videoannonse
Annonse
Gjest sandex
Skrevet

Hmm.. sånne har jeg droppet som venninner for leeenge siden:)

Har de som venninner som jeg liker:)

Skrevet

Jeg hadde en sånn "venninne" - og hver gang vi var sammen - så var jeg helt deppa og ulykkelig etterpå - og sint. Så jeg kuttet henne rett og slett ut. Hva skal man med slike venner?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg blir naturligvis forbanna hvis jeg blir kritisert urettmessig, tar diskusjonen og satser på at det ikke ender i håndgemeng.

Skrevet

Jeg trekker meg unna og lar kontakten gli sakte over av seg selv. Snakker hyggelig når jeg ser dem men tar aldri kontakt sjøl med slike venninner lenger.

Skrevet

Synes du høres ganske gretten ut. Kanskje det er en årsak til kritikken.

Skrevet

Du sier fra hva du mener om oppførselen deres. Enten så skjerper de seg, eller de blir så dødelig fornærmet at de ikke vil snakke med deg mer. Og da er problemet løst :-)

Gjest Persille
Skrevet

De fleste som blander seg i mine saker gjør det av omtanke for meg...

Og om det er ting jeg ikke vil at noen skal legge seg i, så forteller jeg det heller ikke til noen.

Jeg har ingen østersvenninder som jeg forteller alt til som ikke svarer - alle mine venninder gir meg klare og ærlige tilbakemeldinger på ting jeg sier til dem, og det er jo derfor vi er så gode venner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...