Gå til innhold

Bade når man har menstruasjon?

Anbefalte innlegg

Gjest Vet ikke helt jeg du.
Skrevet

Hørt om internett?

Selvfølgelig,hjernen min har reist på ferie..

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Atene

8

• Sofline

6

• Åsemor

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Frøken Pryd
Skrevet

Nei. Faren for å bli spist opp av hai er vel rundt 90 % hvis du bader med mensen.

Nei, her tar du feil, har akkurat lest/hørt dette ett sted. Hai lukter ikke menstrasjonsblod - det er bare blod fra åpne sår de lukter og tiltrekkes.

Så det så!!

Skrevet

Takk for svar. :) Hve er fordelen ved den vs. tampong?

Også kan man ha den inne omtrent 2-3 ganger så lenge av gangen som man kan med tampong.

Skrevet

Ja, men i naturgummi istedenfor silikon og til over dobbelt pris. Men det er helt greit å bestille over nettet.

Hvor kjøpes det? Vita, apotek, matbutikk?

Skrevet

Hvor kjøpes det? Vita, apotek, matbutikk?

Bare over nett det også, tror jeg... Søk på "damebeger" (teit navn, ikke sant?).

Skrevet

Bruker du den? Synes du der er greit? Merker man at man har den inne og hva om det renner over? :) Har sett litt på den løsningen der, skjønner du.

Den er genial, spesielt hvis man blør lite. For meg var tamponger omtrent som å stappe sandpapir der..

Jeg tar den ut og vasker den om morgenen og kvelden. Det er så praktisk.

Skrevet

Den tørker deg ikke ut. Må ikke byttes etter bading. Er billig og miljøvennlig. Mindre ekkel (ja, faktisk!). Og på meg lekker den mindre enn tamponger.

Kanskje et litt upassende spørsmål, men er det ikke vond å få inn? 4 cm i diameter.

Skrevet

Bare over nett det også, tror jeg... Søk på "damebeger" (teit navn, ikke sant?).

Tror ikke jeg hadde gjettet hva det var hvis jeg hørte det ordet nei. :-)

Skrevet

Kanskje et litt upassende spørsmål, men er det ikke vond å få inn? 4 cm i diameter.

Den er jo myk (?), så man presser den kanskje bare sammen?

Skrevet

Nei, faktisk ikke. Jeg ble ganske blek da jeg så den, men den skal brettes, og når jeg skyller den i litt lunkent vann går det greit.

Største tampongstørrelse derimot... det er bortimot umulig.

Skrevet

Nei, faktisk ikke. Jeg ble ganske blek da jeg så den, men den skal brettes, og når jeg skyller den i litt lunkent vann går det greit.

Merkelig jeg ikke har hørt om det før. Høres ut som et bra produkt.

Skrevet

Det går nok bra, skal du se.

Men hvis du blør jævlig er det kanskje ikke så lurt å jumpe oppi det lille hotelbassenget. :)

hehe.. sprekt av deg å svare i en mens-tråd.. De aller fleste menn holder seg vel langt unna denslags tema om de ikke må...? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, her tar du feil, har akkurat lest/hørt dette ett sted. Hai lukter ikke menstrasjonsblod - det er bare blod fra åpne sår de lukter og tiltrekkes.

Så det så!!

Er det sant? Det er stas. Da kan hun trygt bade likevel.

Men jeg leste et sted at haien tiltrekkes av sperm, så sex i vannet kan fort medføre ekstra ekstase.

Gjest uten signatur
Skrevet

Men du må vel brette den for å få den ut også da, skvalper ikke blodet over da?

Frøken Pryd
Skrevet

Er det sant? Det er stas. Da kan hun trygt bade likevel.

Men jeg leste et sted at haien tiltrekkes av sperm, så sex i vannet kan fort medføre ekstra ekstase.

Ja, hmmm - det var noe annet å tenke på.

Jeg har aldri prlvd det....kanskje like greit å holde seg unna da - iallefall der det er hai i nærheten...

Skrevet

Men du må vel brette den for å få den ut også da, skvalper ikke blodet over da?

Nei, bare klemme forsiktig nederst. Den er aldri så full at "skvalping" er noe problem.

Skrevet

Javisst. Jeg føler meg her forpliktet til å komme med min vanlige løsning:

http://www.divacup.com

Må ikke byttes med en gang etter badet, slik man må med tamponger.

*skrik* Ikke den igjen!

Skrevet

Takk for svar dere.

Tenkte både sjø og kar,syns det hørtes rart ut,har aldri badet når jeg har hatt det..

Skjønte jo at man måtte ha tampong da,men tenkte på infeksjon også,og jeg blør sååå mye,redd det skal komme gjennom selv om jeg bruker tampong.

Men hvis det er vanlig så.

Jeg kan ikke bade med tampong, ikke de første dagene i alle fall. Blør da så mye at vannet som tråden suger til seg gjør tampongen til en svamp i begge ender.

Men jeg har plukket opp et kjempetips her inne - gnis vaselin på den flaten enden av tampongen, altså den enden tråden sitter i, når du setter den inn før bading! Og voila! Null blodlekasje! Har testet det i badekaret! :o)

Gjest Vet ikke helt jeg du.
Skrevet

Jeg kan ikke bade med tampong, ikke de første dagene i alle fall. Blør da så mye at vannet som tråden suger til seg gjør tampongen til en svamp i begge ender.

Men jeg har plukket opp et kjempetips her inne - gnis vaselin på den flaten enden av tampongen, altså den enden tråden sitter i, når du setter den inn før bading! Og voila! Null blodlekasje! Har testet det i badekaret! :o)

Takk,det må jeg også teste.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, hmmm - det var noe annet å tenke på.

Jeg har aldri prlvd det....kanskje like greit å holde seg unna da - iallefall der det er hai i nærheten...

Jeg har aldri prøvd det jeg heller. Og nå som jeg vet farene forbundet med det, kommer jeg også til å slutte å spørre folk jeg møter på svømmetur om de vil ha sex. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...