Gjest Vet ikke helt jeg du. Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hørt om internett? Selvfølgelig,hjernen min har reist på ferie.. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Nei. Faren for å bli spist opp av hai er vel rundt 90 % hvis du bader med mensen. Nei, her tar du feil, har akkurat lest/hørt dette ett sted. Hai lukter ikke menstrasjonsblod - det er bare blod fra åpne sår de lukter og tiltrekkes. Så det så!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Takk for svar. Hve er fordelen ved den vs. tampong? Også kan man ha den inne omtrent 2-3 ganger så lenge av gangen som man kan med tampong. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ja, men i naturgummi istedenfor silikon og til over dobbelt pris. Men det er helt greit å bestille over nettet. Hvor kjøpes det? Vita, apotek, matbutikk? 0 Siter
Atene Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hvor kjøpes det? Vita, apotek, matbutikk? Bare over nett det også, tror jeg... Søk på "damebeger" (teit navn, ikke sant?). 0 Siter
mynaeve Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Bruker du den? Synes du der er greit? Merker man at man har den inne og hva om det renner over? Har sett litt på den løsningen der, skjønner du. Den er genial, spesielt hvis man blør lite. For meg var tamponger omtrent som å stappe sandpapir der.. Jeg tar den ut og vasker den om morgenen og kvelden. Det er så praktisk. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Den tørker deg ikke ut. Må ikke byttes etter bading. Er billig og miljøvennlig. Mindre ekkel (ja, faktisk!). Og på meg lekker den mindre enn tamponger. Kanskje et litt upassende spørsmål, men er det ikke vond å få inn? 4 cm i diameter. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Bare over nett det også, tror jeg... Søk på "damebeger" (teit navn, ikke sant?). Tror ikke jeg hadde gjettet hva det var hvis jeg hørte det ordet nei. :-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Kanskje et litt upassende spørsmål, men er det ikke vond å få inn? 4 cm i diameter. Den er jo myk (?), så man presser den kanskje bare sammen? 0 Siter
Atene Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Kanskje et litt upassende spørsmål, men er det ikke vond å få inn? 4 cm i diameter. Nei, faktisk ikke. Jeg ble ganske blek da jeg så den, men den skal brettes, og når jeg skyller den i litt lunkent vann går det greit. Største tampongstørrelse derimot... det er bortimot umulig. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Nei, faktisk ikke. Jeg ble ganske blek da jeg så den, men den skal brettes, og når jeg skyller den i litt lunkent vann går det greit. Største tampongstørrelse derimot... det er bortimot umulig. Merkelig jeg ikke har hørt om det før. Høres ut som et bra produkt. 0 Siter
songbirdy Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det går nok bra, skal du se. Men hvis du blør jævlig er det kanskje ikke så lurt å jumpe oppi det lille hotelbassenget. hehe.. sprekt av deg å svare i en mens-tråd.. De aller fleste menn holder seg vel langt unna denslags tema om de ikke må...? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Nei, her tar du feil, har akkurat lest/hørt dette ett sted. Hai lukter ikke menstrasjonsblod - det er bare blod fra åpne sår de lukter og tiltrekkes. Så det så!! Er det sant? Det er stas. Da kan hun trygt bade likevel. Men jeg leste et sted at haien tiltrekkes av sperm, så sex i vannet kan fort medføre ekstra ekstase. 0 Siter
Gjest uten signatur Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Nei, faktisk ikke. Jeg ble ganske blek da jeg så den, men den skal brettes, og når jeg skyller den i litt lunkent vann går det greit. Største tampongstørrelse derimot... det er bortimot umulig. Men du må vel brette den for å få den ut også da, skvalper ikke blodet over da? 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Er det sant? Det er stas. Da kan hun trygt bade likevel. Men jeg leste et sted at haien tiltrekkes av sperm, så sex i vannet kan fort medføre ekstra ekstase. Ja, hmmm - det var noe annet å tenke på. Jeg har aldri prlvd det....kanskje like greit å holde seg unna da - iallefall der det er hai i nærheten... 0 Siter
Atene Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Men du må vel brette den for å få den ut også da, skvalper ikke blodet over da? Nei, bare klemme forsiktig nederst. Den er aldri så full at "skvalping" er noe problem. 0 Siter
cecily Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Javisst. Jeg føler meg her forpliktet til å komme med min vanlige løsning: http://www.divacup.com Må ikke byttes med en gang etter badet, slik man må med tamponger. *skrik* Ikke den igjen! 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Takk for svar dere. Tenkte både sjø og kar,syns det hørtes rart ut,har aldri badet når jeg har hatt det.. Skjønte jo at man måtte ha tampong da,men tenkte på infeksjon også,og jeg blør sååå mye,redd det skal komme gjennom selv om jeg bruker tampong. Men hvis det er vanlig så. Jeg kan ikke bade med tampong, ikke de første dagene i alle fall. Blør da så mye at vannet som tråden suger til seg gjør tampongen til en svamp i begge ender. Men jeg har plukket opp et kjempetips her inne - gnis vaselin på den flaten enden av tampongen, altså den enden tråden sitter i, når du setter den inn før bading! Og voila! Null blodlekasje! Har testet det i badekaret! ) 0 Siter
Gjest Vet ikke helt jeg du. Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg kan ikke bade med tampong, ikke de første dagene i alle fall. Blør da så mye at vannet som tråden suger til seg gjør tampongen til en svamp i begge ender. Men jeg har plukket opp et kjempetips her inne - gnis vaselin på den flaten enden av tampongen, altså den enden tråden sitter i, når du setter den inn før bading! Og voila! Null blodlekasje! Har testet det i badekaret! ) Takk,det må jeg også teste. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Ja, hmmm - det var noe annet å tenke på. Jeg har aldri prlvd det....kanskje like greit å holde seg unna da - iallefall der det er hai i nærheten... Jeg har aldri prøvd det jeg heller. Og nå som jeg vet farene forbundet med det, kommer jeg også til å slutte å spørre folk jeg møter på svømmetur om de vil ha sex. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.