EllaJo Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Bade kan du, ville brukt en tampong da... Foretrekker selv å dusje under mens. Bare tanken på å ligge i badekaret med det fæle blodet og gørret.. æsj. 0 Siter
Gjest Vet ikke helt jeg du. Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Bade kan du, ville brukt en tampong da... Foretrekker selv å dusje under mens. Bare tanken på å ligge i badekaret med det fæle blodet og gørret.. æsj. Kunne ikke falle meg inn å ligge badekaret med det ekle blodet Jeg mente selvsakt i sjø (med tampong),eller badeland osv.. Tenkte alt ble spolert jeg,når man hadde mensen..men tydeligvis ikke 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har aldri prøvd det jeg heller. Og nå som jeg vet farene forbundet med det, kommer jeg også til å slutte å spørre folk jeg møter på svømmetur om de vil ha sex. Ja, for du har det som vane å spørre om det? Ser ikke ut til at det har vært no hell med det uansett da. Forresten så vil haien også sikkert reagere på bevegelsene, når man bedriver sånt. For de har visst dårlig syn, men ser når noe beveger seg en del. Så man bør iallefall gjøre det ganske rolig, uten for mye bevegelser. Eller - konklusjene var vel at det er en ganske stor risk - dersom et er hai i området. 0 Siter
Line Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Kunne ikke falle meg inn å ligge badekaret med det ekle blodet Jeg mente selvsakt i sjø (med tampong),eller badeland osv.. Tenkte alt ble spolert jeg,når man hadde mensen..men tydeligvis ikke Om du ikke blør så altfor mye, kan du jo bruke den største Ob'en (den grønne), og bade så mye du vil. Funker som bare det for min del 0 Siter
Gjest Vet ikke helt jeg du. Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Om du ikke blør så altfor mye, kan du jo bruke den største Ob'en (den grønne), og bade så mye du vil. Funker som bare det for min del Takk for forslaget 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.