Gå til innhold

Bade når man har menstruasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bade kan du, ville brukt en tampong da...

Foretrekker selv å dusje under mens. Bare tanken på å ligge i badekaret med det fæle blodet og gørret.. æsj.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Atene

8

• Sofline

6

• Åsemor

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Vet ikke helt jeg du.
Skrevet

Bade kan du, ville brukt en tampong da...

Foretrekker selv å dusje under mens. Bare tanken på å ligge i badekaret med det fæle blodet og gørret.. æsj.

Kunne ikke falle meg inn å ligge badekaret med det ekle blodet :)

Jeg mente selvsakt i sjø (med tampong),eller badeland osv..

Tenkte alt ble spolert jeg,når man hadde mensen..men tydeligvis ikke :)

Frøken Pryd
Skrevet

Jeg har aldri prøvd det jeg heller. Og nå som jeg vet farene forbundet med det, kommer jeg også til å slutte å spørre folk jeg møter på svømmetur om de vil ha sex. :)

Ja, for du har det som vane å spørre om det?

Ser ikke ut til at det har vært no hell med det uansett da.

Forresten så vil haien også sikkert reagere på bevegelsene, når man bedriver sånt. For de har visst dårlig syn, men ser når noe beveger seg en del.

Så man bør iallefall gjøre det ganske rolig, uten for mye bevegelser. Eller - konklusjene var vel at det er en ganske stor risk - dersom et er hai i området.

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å ligge badekaret med det ekle blodet :)

Jeg mente selvsakt i sjø (med tampong),eller badeland osv..

Tenkte alt ble spolert jeg,når man hadde mensen..men tydeligvis ikke :)

Om du ikke blør så altfor mye, kan du jo bruke den største Ob'en (den grønne), og bade så mye du vil. Funker som bare det for min del :)

Gjest Vet ikke helt jeg du.
Skrevet

Om du ikke blør så altfor mye, kan du jo bruke den største Ob'en (den grønne), og bade så mye du vil. Funker som bare det for min del :)

Takk for forslaget :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...