Gjest pluss minus Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 hvordan få vekk kulepenn streker på tapet uten å måtte fjerne den eller ødelegge den? 0 Siter
mynaeve Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg hater meg selv som skriver dette, men kjøp Scotch brite... 0 Siter
Gjest pluss minus Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg hater meg selv som skriver dette, men kjøp Scotch brite... scotch brite...hva er det for noe? og hvorfor skulle du hate deg selv for å skrive det? 0 Siter
mynaeve Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 scotch brite...hva er det for noe? og hvorfor skulle du hate deg selv for å skrive det? Det er engangssvamper innsatt med såpe. Reklamen er så irriterende at jeg lovet meg selv å boikotte produktet. Men her er jeg, og reklamerer for det. Akk.. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 scotch brite...hva er det for noe? og hvorfor skulle du hate deg selv for å skrive det? Ja, den er fantastisk. En slags svampegreie som tar bort det meste fra det meste. 0 Siter
Gjest pluss minus Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det er engangssvamper innsatt med såpe. Reklamen er så irriterende at jeg lovet meg selv å boikotte produktet. Men her er jeg, og reklamerer for det. Akk.. hehe... får gå til innkjøp av dette...prøve sånn forsiktig å få det vekk i allefall... lite fint å se på. 0 Siter
Frøken Pryd Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jif skurekrem pleier å funke på det meste hos meg.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.