Gå til innhold

Hvorfor gjør jenter dette ?

Anbefalte innlegg

Gjest erremuli

Dette er noe jeg ikke helt skjønner. Har opplevd dette flere ganger.

Når vi skal ha sex så er hun (nåværende som andre) flau over å kle av seg foran meg og omtrent stuper under dyna og hiver seg over lysbryteren

Mens vi har sex er det ikke noe problem da viser hun alt og virker stolt men så er det samme etter vi er ferdig igjen.

F.eks dagen etter så blir klærne røsket med før hun suser på do og kler på seg.

Regner med hun vet jeg ikke har glemt hvordan kroppen hennes ser ut på noen timer?

Komisk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236611-hvorfor-gj%C3%B8r-jenter-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Det der har jeg opplevd mange ganger, og jeg som deg forstår naturligvis fint lite. Under sexen ser man jo uansett alt. Men når de kler av seg kommer det gjerne en "neeeei ... ikke se ...".

Selv valser jeg rundt naken og antar jenta ikke ser noe hun ikke så under sexen.

Gjest Been there, done that

Hehe...føler meg litt skyldig på dette punktet når jeg tenker tilbake på mindre yngre og "spontante" dager, men er jo fullstendig klar over galskapen. Trodde vel, så dum som jeg var, at gutten hadde mer enn nok med sitt enn å se på kroppen min og bedømme den midt i akten. Etterpå derimot, midt på lyse dagen, jo da ville han nok studere MYE mer nøye og være mer kritisk. Kanskje han kom til å se ting som gjorde at jeg ikke fikk innpass i bingen igjen. I senga, derimot, var han sikkert ikke så nøye når det gjaldt "feil". Hehe....

Annonse

Man regner jo ikke med at en får studert alt under sexen da.....hehe...åsså er det jo litt flaut da..:-p...iallefall for de av oss som er litt kroppssjenerte...:-)

Husker en x-type...., han var ganske ny da...lå å studerte meg når jeg våkna den første morgningen sammen...dyna hadde vistnok sklidd ned og bort i løped av natta....huff...var stressa leeeenge etterpå da gitt...

:-p

Man regner jo ikke med at en får studert alt under sexen da.....hehe...åsså er det jo litt flaut da..:-p...iallefall for de av oss som er litt kroppssjenerte...:-)

Husker en x-type...., han var ganske ny da...lå å studerte meg når jeg våkna den første morgningen sammen...dyna hadde vistnok sklidd ned og bort i løped av natta....huff...var stressa leeeenge etterpå da gitt...

Hvorfor tror du at han studerte? Jo fordi han syntes det var lekkert det han så.

Hvorfor tror du at han studerte? Jo fordi han syntes det var lekkert det han så.

Ja ikke sant....er jo det som virker som det logiske svaret.......men siden jeg på det området er lite logisk...så trodde jo jeg innerst inne at han lå å så etter feil og mangler.....

Ja ikke sant....er jo det som virker som det logiske svaret.......men siden jeg på det området er lite logisk...så trodde jo jeg innerst inne at han lå å så etter feil og mangler.....

Han så i alle fall ikke etter feil og mangler.

Tenk å ligge der med DET morgenbrødet og studere en naken flott jente da. Livet er av og til herlig:-)

Gjest tyrkli

Regner med du snakker om ONS her? Ikke partner i et forhold?

Jeg har aldri hatt det slik, vi går da nakne mye sammen hele tiden, når vi pusser tenner, i dusjen sammen, før under og etter sex, men vi er samboere da...

Det går nok over når dere har blitt kjent og blitt sammen. Ikke normalt å være sånn i et forhold vil jeg tro.

Annonse

ShitDiddelyDo

Sorry. Men jeg lå faktisk ikke å så på kroppen din. Jeg lette etter hår. Heldigvis for deg fant jeg ingen. :)

Sorry. Men jeg lå faktisk ikke å så på kroppen din. Jeg lette etter hår. Heldigvis for deg fant jeg ingen. :)

ååååå.....*sukk*...kunne du ikke bare ha sagt det dah..

...foresten....hva sier det om min kropp...når det er hår du ser etter....og ikke de fantastiske formene????

*hrmf*

ShitDiddelyDo

ååååå.....*sukk*...kunne du ikke bare ha sagt det dah..

...foresten....hva sier det om min kropp...når det er hår du ser etter....og ikke de fantastiske formene????

*hrmf*

Det viktigste først, og det er hårsjekken. Etter den første inspeksjonen begynte jeg naturligvis å legge merke til formene også. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...