Gå til innhold

Hvorfor gjør jenter dette ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har du sett et ganske generelt fenomen. Bluferdigheten hos kvinner slås av og på. Når du sjøl ikke gidder kle på deg, blir du beglodd som et rart dyr.

En herværende tante fikk kjeft av sin søster så det holdt da hun viste seg ufrivillig i nettoen for en 13-årig? nevø. Mora var sjokkeret over at hun tok slike sjanser med en liten gutts sarte sinn. Gliset på guttungen tydet ikke på at han tok nevneverdig skade. Jeg tror engstelsen er sterkt overdrevet m h t barns psykiske styrke.

Annonse

Da har du sett et ganske generelt fenomen. Bluferdigheten hos kvinner slås av og på. Når du sjøl ikke gidder kle på deg, blir du beglodd som et rart dyr.

En herværende tante fikk kjeft av sin søster så det holdt da hun viste seg ufrivillig i nettoen for en 13-årig? nevø. Mora var sjokkeret over at hun tok slike sjanser med en liten gutts sarte sinn. Gliset på guttungen tydet ikke på at han tok nevneverdig skade. Jeg tror engstelsen er sterkt overdrevet m h t barns psykiske styrke.

Der har du nok rett. Den hysteriske forestillingen om at barn på noen måte eller noe som helst nivå, kan komme til å ta skade av å se en naken kropp - er så gjennomført tilbakestående dum at det finnes ikke ord for å beskrive det.

"................................................"

Regner med du snakker om ONS her? Ikke partner i et forhold?

Jeg har aldri hatt det slik, vi går da nakne mye sammen hele tiden, når vi pusser tenner, i dusjen sammen, før under og etter sex, men vi er samboere da...

Det går nok over når dere har blitt kjent og blitt sammen. Ikke normalt å være sånn i et forhold vil jeg tro.

Siden han bruker ordet "nåværende", så regner jeg med at det er i et forhold, og ikke ons. Men mindre han med laptoppen i senga og skriver her etter at hun har sovnet :-)

"............................................"

Annonse

Der har du nok rett. Den hysteriske forestillingen om at barn på noen måte eller noe som helst nivå, kan komme til å ta skade av å se en naken kropp - er så gjennomført tilbakestående dum at det finnes ikke ord for å beskrive det.

"................................................"

Moras sinne var kun verd en god latter. Ikke at tanter skal løpe rundt i huset til søstra naken, men skulle det skje, så er det ikke noe å henge seg opp i. Det er normalt uhøflig å ikke være påkledd i andres hus.

Med rompe som en VW boble, så var det nok et syn for guder.

Jeg har en kompis som måtte fortelles at når man pisser, så lukker man dodøra av høflighet, og gjerne låser døra når man er på besøk hos andre.

Siden han bruker ordet "nåværende", så regner jeg med at det er i et forhold, og ikke ons. Men mindre han med laptoppen i senga og skriver her etter at hun har sovnet :-)

"............................................"

Hehe, da snakker man om hardbarket DOLer ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...