Gjest Labandama Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Åssen finner jeg ut hvem som har blokkert meg på msn? Er det en plass jeg kan gå inn å se etter om dette? 0 Siter
mynaeve Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Bare vær klar over at personen vil få en mail om at du har sjekket dette.. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Bare vær klar over at personen vil få en mail om at du har sjekket dette.. Neida, personen får bare en mail om at NOEN har sjekket dette. Jeg fikk nemlig en sånn mail for ikke så lenge siden, men ettersom jeg ikke har blokkert noen er min samvittighet ren som bare det :-) 0 Siter
cecily Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Neida, personen får bare en mail om at NOEN har sjekket dette. Jeg fikk nemlig en sånn mail for ikke så lenge siden, men ettersom jeg ikke har blokkert noen er min samvittighet ren som bare det :-) En slik mail fikk halve dol her, og alle var enige om at det var reklame. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 En slik mail fikk halve dol her, og alle var enige om at det var reklame. Aha... Jeg trodde jeg faktisk hadde blitt sjekket jeg. Lettlurt altså :-) 0 Siter
Gjest missa n. Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 http://blockchecker.msnfanatic.com/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.