Gå til innhold

Hvor lang tid bruker dere til jobb?

Anbefalte innlegg

Gjest Marres
Skrevet

Lurer av ren nysgjerrighet. Holder på å skal kjøpe leilighet. Bor fra før veldig sentralt i sentrum, men har blitt enig med sambo at vi skal nå bevege oss litt utenfor bykjernen grunnet mas/kjas, billigere, + mtp hund osv. Uansett, tanken er fin, men når alt kommer til alt og vi står og skal legge inn bud kommer tvilen. Det å kan gå til jobb og bo midt i Oslos handlemekka er vanskeligere å løsrive seg fra enn jeg trodde. "Men de færreste går jo til jobb", sier sambo..jadajada....derfor lurer jeg; hvor lang tid bruker dere til jobb, og funker der fint (altså, ingen sure miner??)??

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hansi25

4

• cecily

2

• NeaNoor

2

• willow

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bruker et kvarter ca å kjøre til jobb.

Gå til jobb? Det har jeg visst aldri gjort. Hadde vært kult det, men jeg ville ikke bodd midt i sentrum med hund og unger uansett.

Syns ikke det er mye med et kvarter. :-)

mariaflyfly
Skrevet

15 min med t-banen. Funker kjempefint så lenge den er i rute.

Skrevet

Jeg bruker 5 min med bil eller 10 min med sykkel, eller 15 min til fots.

De dagene jeg henter/leverer ungene må jeg bruke bil.

Bor i en by med ca 25.000,- innbyggere, rett utenfor sentrum, og jobben er i sentrum

Skrevet

Lørenskog - Grønland = 30 min med bil. Nogenlunde jevnt halv åtte hver morra. Men hjem er det ofte litt ujevn kø. 20-50 min hjem.

Mrs. Wallace
Skrevet

Ca 3 sekunder i gangfart. ;o)

Mannen bruker ca 20 min med buss.

Ilovenewyork
Skrevet

Bruker 25min til jobb med bil.

Synes det er litt langt,så jeg kunne veldig gjerne hatt en jobb litt nærmere,men det er jo ikke så lett.......

Skrevet

Lørenskog - Grønland = 30 min med bil. Nogenlunde jevnt halv åtte hver morra. Men hjem er det ofte litt ujevn kø. 20-50 min hjem.

Jobber du på Hadi? ;)

Frøken Pryd
Skrevet

Fra jeg går ut døra hjemme til jeg går inn døra på jobb bruker jeg ca 40-45 min.

Jeg må ta to uliker busser, evt buss+t-bane og noen minutter gange (5-10 min).

Skrevet

Jeg bruker 7 minutter til jobben og jeg bruker ikke kollektivt transport eller bil :o)

Dere sparer endel på å bo i sentrum, trenger aldri trikk eller buss, aldri taxi og ikke egen bil. Dattera mi går alle steder, det er veldig sjelden hun tar trikken noen steder men nå bor alle vennene hennes i sentrum, hun bor ikke så langt unna meg og hun jobber og går på skolen i sentrum.

Skrevet

Bruker ca 20-25 minutter med bil inkl levering/henting hos dagmamma. Funker veldig bra.

Skrevet

Jobber du på Hadi? ;)

heh, nei :D Aldri hørt om det.

Skrevet

17 minutter når det er lite trafikk. 3 kvarter når det er rushtid..

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg begynner på jobben igjen i morra, og har aldri dratt på jobben herfra før. Jeg skal sykle og kommer vel til å bruke 5 minutter tenker jeg. Det tar nok lengre tid å komme seg fra sykkelen og stemple inn på jobb (må ned i en kjeller og skifte til jobbantrekk og så er jobb i andre enden av bygningen så og si)

Skrevet

heh, nei :D Aldri hørt om det.

Ikke hørt om Hadi City på Grønland? Da har du virkelig gått glipp av noe. ;)

Skrevet

Ikke hørt om Hadi City på Grønland? Da har du virkelig gått glipp av noe. ;)

heh. Får ta meg en tur da. Jobber litt på utkanten av Grønland.

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg bor i Oslo. Før jobbet jeg i Oslo og brukte en time til jobb. Nå jobber jeg utenfor Oslo, og bruker en halv time. Kunne godt tenke meg å ha gangavstand til jobb, men hadde aldri livet orket å bo midt i byen. Men der er man forskjellige :-)

Mista nikket
Skrevet

Jeg bor i Oslo. Før jobbet jeg i Oslo og brukte en time til jobb. Nå jobber jeg utenfor Oslo, og bruker en halv time. Kunne godt tenke meg å ha gangavstand til jobb, men hadde aldri livet orket å bo midt i byen. Men der er man forskjellige :-)

Går på ca. 10 min. Kjører i ca 3-4 min

Jentungen1365380808
Skrevet

Bruker 10 minutter med bil, ca 30 med sykkel. Gubben bruker vanligvis 1 time og 15 minutter med bil, men nå i sommer jobber han et annet sted og bruker ca 1 time (inkludert ferje).

Gjest prust
Skrevet

Bor litt utenfor Kristiansand. Bruker ca 55 minutter når jeg skal levere ungene i barnehage (to forskjellige). Leverer dem, og parkerer bilen ved E-18. Venter i 0-15 minutter på bussen. Den tar ca 10 minutter inn til byen. Bruker 3-4 minutter fra busstoppet til jobb.

Hvis jeg kjører med bil til jobben tar det 13-14 minutter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...