Gå til innhold

Hvor lang tid bruker dere til jobb?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hansi25

4

• cecily

2

• NeaNoor

2

• willow

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg begynner på jobben igjen i morra, og har aldri dratt på jobben herfra før. Jeg skal sykle og kommer vel til å bruke 5 minutter tenker jeg. Det tar nok lengre tid å komme seg fra sykkelen og stemple inn på jobb (må ned i en kjeller og skifte til jobbantrekk og så er jobb i andre enden av bygningen så og si)

Gudd løkk i mårra da c",)

Gjest trultemor26
Skrevet

Gudd løkk i mårra da c",)

takk takk :) Usj, gleder meg ikke noe særlig da! Også klarer jeg sikkert ikke å legge meg innen rimelig tid, så jeg kommer til å være trøtt som en sokk også!

Gjest printa
Skrevet

Bruker 40 min til jobb med egen bil etter å ha vært innom barnehagen. Det er alt for langt.

Nå kjøper vi leilighet i veldig nær fremtid på nytt sted, og flytter nærmere jobb .

Skrevet

17 minutter når det er lite trafikk. 3 kvarter når det er rushtid..

Signerer den.

Fra oktober må turen legges innom barnehagen, så jeg regner med jeg bruker en del lengre tid da.

Skrevet

Ikke hørt om Hadi City på Grønland? Da har du virkelig gått glipp av noe. ;)

Hum. Skal ta en titt :)

Skrevet

Jobber i Oslo, bor utenfor. Bruker ca. 1 time dør-til-dør med buss. Kjempefornøyd med å bo utenfor byen, supert for ungene, supert for oss. Deilig å sove på bussen hjem fra jobb før henting av unger, middagslaging osv.

Gjest staedtler
Skrevet

T-bane: 20 min.

Sykkel og rulleski: ca. 20 min.

Løping: ca. 35 min.

Buss (for variasjonens skyld): 55 min.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg går, og bruker 30 minutter til jobben.

Skrevet

Alt fra 1 minutt til 19 timer......kommer an på om jeg jobber i Bergen eller LA, for det meste jobber jeg i Norge, men denne våren har det blitt et par lengre turer også, men sånn til daglig har jeg 1 minutt til kontoret :o)

Gjest Megler Smekk
Skrevet

Litt i underkant av 30 sekunder, tenker jeg.

Skrevet

Jeg bruker ca. 20 minutter med bil/mc.

Men det er jo de som kjører opp til et par timer på jobb, så litt lengde tåler dere.

Skrevet

Bruker 10-15 minutter om jeg kjører bil; omlag en time om jeg reiser kollektivt.

Funker fint så lenge jeg kan kjøre bil ;-)

Clue1365380406
Skrevet

45 min med bil sommerstid, litt lengre om vinteren.

Kjører 5 mil èn vei. Det går bra det, fine veier uten kø, men jeg ville nok hatt en jobb med kortere vei.

Gjest girasol
Skrevet

For ikke lenge siden flyttet jeg fra enebolig i skogen, 1 mil fra jobb og to mil fra sentrum, og inn i rekkehus 3 minutter fra jobb, 1 mil fra sentrum.

Fantastisk!! Angrer ikke et sekund ;-)

Skrevet

Jobber ikke, men går på skole.

Bruker 15-20 min med bil, tar jeg bussen blir det litt over en time (med bussbytte)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...