Gå til innhold

Tips om billig og GOD hårspray?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker så fort opp hårsprayen. *sukk*

Pleier å bruke Define, men bruker den så fort opp syns jeg.

Uansett, så koster den rundt femtilappen og det kunne vært ok å finne en hårspray som både er billig og god. Uten å bli klebete. Og ikke lukte Elnett eller Dreamy...

Noen som har et supert hårspraytips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236618-tips-om-billig-og-god-h%C3%A5rspray/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker kun Clynol hårspray- og skum. Frisøren avskyr visst den sorten, men med mitt vanskelige hår får jeg orden på frisyren. Sprayen er på pumpeflaske, den varer lenge. Håret kleber ikke, men det kjennes jo at det er noe i.

Clynol har jeg sett men aldri prøvd. Vet du sånn omtrent hva den koster?

Får kanskje teste den ut. Hvor kjøper du den?

Clynol har jeg sett men aldri prøvd. Vet du sånn omtrent hva den koster?

Får kanskje teste den ut. Hvor kjøper du den?

Europris selger den rimeligere enn andre steder, tror jeg. Jeg kjøper den på de fleste dagligvareforretninger. Tror den koster ca 40 kr. Noen ganger får man 2 flasker til prisen for 1.

Annonse

bugge -jenta

Jeg vet du ville ha den billige sorten, men selv sverger jeg til Nouvelle, lilla. Den er fantastisk på mitt hår, og mannen min får ikke pustestans av den. Men du må på frisør:o(

Hvis du skulle ville hatt en god en en gang sånn til beste.....

Jeg var med en venninne på sprayhandling, hun kjøpte en eller annen, husker ikke merket, til 9 kr på Rimi. Den luktet iallefall godt etter hennes nese.

Vet jo ikke om den er god, men til den prisen er det ganske verdt og prøve ei flaske?

9 kr? 9 KR???

Steike , den der må testes ut. 9 kroner er så billig at om jeg ikke liker den kan jeg bare pælme den.

Jeg drar rett til rimi idag!

*s*

Hårspray er litt 80-talls, synes jeg. Hihi! Jeg kjøpte en dyr hos frisøren (hun lokket meg til å kjøpe en gang), men den ble bare liggende. Europris har av og til billige ting (merkevarer), så du kan jo se om de har noe der.

80-talls? Bruker ikke folk hårspray lenger?

Uten hårspray blir håret så fjærete, eller sånn at det er for mykt så det legger seg mot ansiktet bare...

:-)

Jeg vet du ville ha den billige sorten, men selv sverger jeg til Nouvelle, lilla. Den er fantastisk på mitt hår, og mannen min får ikke pustestans av den. Men du må på frisør:o(

Hvis du skulle ville hatt en god en en gang sånn til beste.....

Da skal jeg huske det hvis jeg vil ha en dyr en en gang. ;-)

Annonse

hare1365380455

80-talls? Bruker ikke folk hårspray lenger?

Uten hårspray blir håret så fjærete, eller sånn at det er for mykt så det legger seg mot ansiktet bare...

:-)

Hehe, neida... Folk bruker det enda! Men jeg har ikke brukt det siden 80-tallet tror jeg. ;) Har du funnet en ny hårspray? Bruker du hårskum også?

Gjest Shira12

9 kr? 9 KR???

Steike , den der må testes ut. 9 kroner er så billig at om jeg ikke liker den kan jeg bare pælme den.

Jeg drar rett til rimi idag!

*s*

Vi også synes det var så billig at det måtte jo prøves!

Håper de har den på din rimi da :o)

Hehe, neida... Folk bruker det enda! Men jeg har ikke brukt det siden 80-tallet tror jeg. ;) Har du funnet en ny hårspray? Bruker du hårskum også?

Klart det. Hårskum og spray, ellers blir håret så tynt og flatt, og umulig å forme. Når jeg har i noe så får jeg mer krøllaktig i det, og det ser luftigere og bedre ut. :-)

Kjøpte en på rimi nå, kostet 12 kr. Så får jeg teste den ut...

Vi også synes det var så billig at det måtte jo prøves!

Håper de har den på din rimi da :o)

KJøpte en på rimi nå, 12 kr. det er sikkert den. en stor, svart flaske, het Salon Profesional eller noe sånt. ;-P

Så får jeg teste den ut. :-)

hare1365380455

Klart det. Hårskum og spray, ellers blir håret så tynt og flatt, og umulig å forme. Når jeg har i noe så får jeg mer krøllaktig i det, og det ser luftigere og bedre ut. :-)

Kjøpte en på rimi nå, kostet 12 kr. Så får jeg teste den ut...

Bare det ikke blir for luftig så du flyr avgårde!

Gjest Shira12

KJøpte en på rimi nå, 12 kr. det er sikkert den. en stor, svart flaske, het Salon Profesional eller noe sånt. ;-P

Så får jeg teste den ut. :-)

Ja det stemmer nok. Jaja, 12 kr var ikke allverden det heller.

Jeg har vært og kjøpt gele jeg nå :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...