Gjest a survivor Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 http://www.premierleague.com/fapl.rac?command=setSelectedId&nextPage=enSpecFeatures&id=514190&type=com.fapl.website.features.SpecialFeature&categoryCode=RefereesSpecialFeature&breadcrumb=about_breadcrumb 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 http://www.premierleague.com/fapl.rac?command=setSelectedId&nextPage=enSpecFeatures&id=514190&type=com.fapl.website.features.SpecialFeature&categoryCode=RefereesSpecialFeature&breadcrumb=about_breadcrumb Det var forferdelig kjedelig, jeg kommer til å dø. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Det var forferdelig kjedelig, jeg kommer til å dø. Agree. Don't read it Men jeg kunne ikke komme på noe bedre svar på et meget godt spm fra din side 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 :-) Og deretter må jeg holde orden på hvilket målnett ballen skal i. Det passer seg visst ikke å juble når ballen havner i feil nett. Hadde de hatt bare et, så hadde det vært enklere. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 He, he =) Ja. du kan le du. Men gråten tar meg. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Ja. du kan le du. Men gråten tar meg. Føler med deg! ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Føler med deg! ;-) Det spillet har absolutt null interesse, og det er vanskelig å spille engasjert. Sikkert like vanskelig som å spille ballen i riktig mål. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det spillet har absolutt null interesse, og det er vanskelig å spille engasjert. Sikkert like vanskelig som å spille ballen i riktig mål. For noen er det visstnok riktig enkelt å spille ballen i riktig mål ;-) Og for dem er det sikkert også enklere å være interessert... Jeg befinner meg på omtrent samme interessenivå som deg, tenker jeg... :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Corner. Har du begynt å banne nå? 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 For noen er det visstnok riktig enkelt å spille ballen i riktig mål ;-) Og for dem er det sikkert også enklere å være interessert... Jeg befinner meg på omtrent samme interessenivå som deg, tenker jeg... :-) he-he Her om dagen spurte jeg noen av entusiastene hvordan det gikk med Norge. De sperret bare gluggene opp og svarte ikke. Det viste seg at Norge overhodet ikke var med. Da imponerte jeg visst ikke i det hele tatt. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 he-he Her om dagen spurte jeg noen av entusiastene hvordan det gikk med Norge. De sperret bare gluggene opp og svarte ikke. Det viste seg at Norge overhodet ikke var med. Da imponerte jeg visst ikke i det hele tatt. Utrolig bra!! *ler* :-D For en tid siden slo jeg på TV'n og så at Rosenborg spillte - mot BRASIL! (BRA stod det i hjørnet), og selv om jeg er under middelmådig interessert i fortball, så er det noe med Rosenborg... og det er noe med Brasil... som gjorde at jeg tenkte at kanskje jeg skulle gi kampen en sjansen... Helt til jeg skjønte - og det tok litt tid... - at det var ikke Brasil de spillt mot, men... Brann!... Da slo jeg av igjen... 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Utrolig bra!! *ler* :-D For en tid siden slo jeg på TV'n og så at Rosenborg spillte - mot BRASIL! (BRA stod det i hjørnet), og selv om jeg er under middelmådig interessert i fortball, så er det noe med Rosenborg... og det er noe med Brasil... som gjorde at jeg tenkte at kanskje jeg skulle gi kampen en sjansen... Helt til jeg skjønte - og det tok litt tid... - at det var ikke Brasil de spillt mot, men... Brann!... Da slo jeg av igjen... Jeg ble vist et bilde: hvem er dette? Jeg visste overhodet ikke hvem mannen var. Det var visst også feil, for den som viste meg det slo hånda for panna, sukket og gikk. Jeg har en mistanke om at det var en fotballspiller, men jeg gadd ikke finne ut hvilken, enda avisa lå der resten av dagen. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg ble vist et bilde: hvem er dette? Jeg visste overhodet ikke hvem mannen var. Det var visst også feil, for den som viste meg det slo hånda for panna, sukket og gikk. Jeg har en mistanke om at det var en fotballspiller, men jeg gadd ikke finne ut hvilken, enda avisa lå der resten av dagen. Kanskje er du øøørlite granne mindre interessert enn meg... :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Jau. Premier Leagues sider; Search Results: YOUR SEARCH FOR THE TERM "corner" FOUND IN 100 DOCUMENTS. Stønn. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Kanskje er du øøørlite granne mindre interessert enn meg... :-) En ekspert påstår at jeg er 100,0% fotballignorant. Jeg tenker på å starte supporterklubb (heter det visst), for jeg er visstnok en ener i dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.