ShitDiddelyDo Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Premier Leagues sider; Search Results: YOUR SEARCH FOR THE TERM "corner" FOUND IN 100 DOCUMENTS. Stønn. Hvilke lag skal du se? 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 En ekspert påstår at jeg er 100,0% fotballignorant. Jeg tenker på å starte supporterklubb (heter det visst), for jeg er visstnok en ener i dette. Si fra hvis du gjør det da, for mannen min er sikkert selvskreven supporter der, og kanskje jeg og... 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Hvilke lag skal du se? Nå spør du mer enn 10 svaner kan fise. Som jeg ikke hadde nok problemer. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Si fra hvis du gjør det da, for mannen min er sikkert selvskreven supporter der, og kanskje jeg og... Jeg skal finne opp en TV som automatisk slår seg av når skjermen fylles med mer enn 50% ensfarget grønt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.