Frøken Pryd Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har en kollega som forslo at vi skulle begynne på magedanskurs sammen til høsten. Jeg har igrunn aldri tenkt noe på det, men etter hun forslo det har jeg begynt å vurdere. Kanskje det hadde vært noe. Kan det foreksempel erstatte en av ukens treningsøkter, har det noen treningseffekt? Og hvordan vil jeg, som er totalt blottet for rytme(føles iallefall sånn), takle denne form for dans? Jeg kan se for meg at det kan være noe å skryte av til nye bekjentskaper etterhvert da, som kanskje må bli med hjem for en demonstrasjon...? ;-) Noen som har prøvd det eller? Altså magedans, ikke å skryte... 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg kjenner en som prøvde det, og hun ble helt hekta. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Magedans er veeeldig, veldig morro!! Jeg arrangerte utdrikningslag der vi hadde et to timers magedanskurs. På forhånd var jeg veldig usikker på om dette kom til å være noe for meg - det er ho som skulle utdrikkes som har rytmen i kroppen ;-) - men jeg suns det var såpass kule bevegelser (skikkelig magemuskel-trim!) at jeg gjerne skulle meldt meg på et nytt kurs og begyt å danse en gang i uka! Svett blei jeg, og som sagt, magemusklene fikk skikkelig gjennomgå! + At det er gøy å danse! Anbefales! 0 Siter
amber sun Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det er veldig gøy! Og det trener magemusklene godt og. Kunne se musklene på magen etterhvert som jeg hadde holdt på en stund. :-) Kjempegøy, anbefales! 0 Siter
Gjest Warda Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Magedans er kjempegøy og knallbra trim for magen. Å så er det jo veldig feminimt og flott å se på. Det er også veldig sensuelt. Jeg er selv gift med en mann fra et arabisk land....vi danser mye sammen og jeg danser også for ham...som en del av forspillet... Høres teit ut egentlig..men vi koser oss masse ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.