Gå til innhold

Biler fra 1984

Anbefalte innlegg

Gjest Caravan
Skrevet

Finnes det et sted der man kan finne ut hvilke bilmodeller som kom i 1984 (eller et hvilket som helst annet år)? Volvo hadde en fin oversikt på sine internettsider, men finner ikke det hos noen andre. Trenger en bil fra det året. Merket er ikke så viktig, men den må kunne dra ei campingvogn på ca 1000 kg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Caravan
Skrevet

Hvorfor akkurat det året?

Campingvogna er fra det året.

Skrevet

Campingvogna er fra det året.

Og bilen skal være fra det året også fordi? :-)

Gjest toyota corolla
Skrevet

Hehe. Gubben kjøpte en bil (til meg) sier han. Den er fra 1984. Og han betalte 2500 for den, en toyota corolla. Vet ikke om jeg ville dratt campingvogna vår med den..men vi har ny vogn da. Det er han som bruker den til arbeidsbil, mens jeg bruker den nye, da det er mest meg som kjører med de tre barna våre i bilen, da syns vi det er mere sikkert med en ny bil.

Men den toyotaen er dritgod å kjøre, til å være en så gammel bil. Eneste er at jeg omtrent får senebetennelse... savner servo..

Skrevet

Det nærmeste jeg kommer er vel følgende steder:

www.carsurvey.org

www.carfolio.com

Jentungen1365380808
Skrevet

Hehe. Gubben kjøpte en bil (til meg) sier han. Den er fra 1984. Og han betalte 2500 for den, en toyota corolla. Vet ikke om jeg ville dratt campingvogna vår med den..men vi har ny vogn da. Det er han som bruker den til arbeidsbil, mens jeg bruker den nye, da det er mest meg som kjører med de tre barna våre i bilen, da syns vi det er mere sikkert med en ny bil.

Men den toyotaen er dritgod å kjøre, til å være en så gammel bil. Eneste er at jeg omtrent får senebetennelse... savner servo..

Toyota er utelukket, det merket har for dårlige seter til å kjøre på langtur (og det gjelder alle Toyota-modeller...). Vi prøvekjørte Toyota da vi skulle ha ny bil, men endte opp med noe billigere med mye bedre seter...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...