Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tips her inne om å ha fiskepinner i pitabrød, med salat og dressing. Det var suksess her, ungene syntes det var knall. Vi har aldri hatt pitabrød her før.

Hva annet godt kan en ha i pitabrød?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

7

• Sofline

5

• hare1365380455

5

• Alana

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Alt mulig. Bruke pita til taco f.eks. Eller fylle med en god salat. Eller med syltetøy og hvitost.

Jentungen1365380808
Skrevet

Min favoritt er smøreost med urter, litt salat og røykelaks.

Skrevet

karbonader, wokede grønnsaker og kjøtt, revet ost, alt mulig bare man kan stappe det inni brødene...

Gjest humlemor
Skrevet

kjøttdeig, tunfisk, salat....allt mulig......

Skrevet

Alt mulig. Bruke pita til taco f.eks. Eller fylle med en god salat. Eller med syltetøy og hvitost.

Taco er et godt forslag, det er noe vi alle liker her. Tacosaus i kjøttdeig og salat.. Mmm :)

Skrevet

Kjøttdeig, champignon, salat, tomat, agurk, dressing, ost ++ bruker vi.

Skrevet

Min favoritt er smøreost med urter, litt salat og røykelaks.

Jøss, så det er bare fantasien som setter grenser her.

Gjest Aimabel
Skrevet

Jøss, så det er bare fantasien som setter grenser her.

jeg bruker steinbitkaker, pesto, cottage cheese, salat, tomat og rødløk, i pitabrød NAM

Skrevet

Pussig at du spør, vi hadde nemlig pitabrød med laksekarbonader og salat til middag i dag :o)

Alle likte det unntatt minstemann som er meget sær i kosten..

Skrevet

jeg bruker steinbitkaker, pesto, cottage cheese, salat, tomat og rødløk, i pitabrød NAM

Steinbitkaker..? Hvor får en fatt i det? Har sett seikaker, men ikke steinbitkaker. Rødløk er godt, nam..

Skrevet

Pussig at du spør, vi hadde nemlig pitabrød med laksekarbonader og salat til middag i dag :o)

Alle likte det unntatt minstemann som er meget sær i kosten..

Var det ikke du som foreslo de fiskepinnene da? Jeg fant ikke noe som het rømmedressing, men vanlig dressing fungerte greit.

Skrevet

Var det ikke du som foreslo de fiskepinnene da? Jeg fant ikke noe som het rømmedressing, men vanlig dressing fungerte greit.

Det var sikkert meg ja :o)

Hyggelig at dere likte det!

Gjest Shira12
Skrevet

Nå ble jeg sulten! Og gjett hva jeg fikk lyst på da? ;-)

Vi putter oppi det vi liker vi. Jeg er veldig glad i tacokjøttdeig. Og tzaltziki (skrives det slik mon tro? Anyway...) inni, da trenger jeg igrunnen ikke noe annet.

Skrevet

vi hadde også pita med fiskepinner idag.. aldri smakt det før.. var kjempegodt. med salat og gresk dressing mix

Skrevet

man kan også ha kylling med tandoorisaus i også. og salat,, kjempe godt

Gjest Aimabel
Skrevet

Steinbitkaker..? Hvor får en fatt i det? Har sett seikaker, men ikke steinbitkaker. Rødløk er godt, nam..

steinbitkaker er best! På meny har de sinnsykt gode i ferskvaredisk, men ellers kjøper jeg gjerne de som ligger i fiskematdisk på REMA.

Gjest Aimabel
Skrevet

Har et godt fyll til!

Stek lammedeig med hakket chili, persille, og hvitløk.

Fyll pitabrødet med tzatsiki, salat tomat, rødløk, og lammedeigen. NAM NAM

Skrevet

man kan også ha kylling med tandoorisaus i også. og salat,, kjempe godt

Nå må jeg skrive ned, ellers glemmer jeg navnene på alt :) Var noe Tzaitzi eller noe lengere ned.

Skrevet

Har et godt fyll til!

Stek lammedeig med hakket chili, persille, og hvitløk.

Fyll pitabrødet med tzatsiki, salat tomat, rødløk, og lammedeigen. NAM NAM

Hva er tzatsiki?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...