Gjest mihu Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Er det noen som har erfaringer med kjøkkenplater fra IKEA? Det er så billig, men må innrømme at jeg kvier meg litt til å kjøpe slikt fra IKEA. Så godt folk, hvordan er deres erfarigner? 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Foreldrene mine har, den er kjempefin. I tre, tykk og fin. 0 Siter
Atene Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har hatt heltre bøkeplate fra Ikea, og var kjempefornøyd. Savner den... 0 Siter
Gjest Fenrisulven Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg har og er veldig fornøyd. Har hatt den i 6 år. Anbefales! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har hatt min heltre-plate i to år, to år i den forrige leiligheten også - og har vært like fornøyd med begge. 0 Siter
Gyda Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Vi har - og er kjempefornyd. Det var faktisk snekkeren som anbefalte oss å kjøpe der (den tjukkeste typen - 35 mm, var det det tro?). 0 Siter
Aryane Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har kjøkkenplater fra Ikea, her var det også snekkeren som anbefalte det. Har hatt det litt over et år nå og de er like fin, må bare passe på å olje de innimellom, men det er gjort på 5 minutter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har kjøkkenplater fra Ikea, her var det også snekkeren som anbefalte det. Har hatt det litt over et år nå og de er like fin, må bare passe på å olje de innimellom, men det er gjort på 5 minutter. Oljes? *Snøfter og fører opp olje på handlelista* 0 Siter
mynaeve Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Oljes? *Snøfter og fører opp olje på handlelista* Ikke kjøp den fra IKEA, den er skikkelig dårlig. Det beste resultatet får du med konsentrert grønnsåpe faktisk. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Ikke kjøp den fra IKEA, den er skikkelig dårlig. Det beste resultatet får du med konsentrert grønnsåpe faktisk. Hvor får du kjøpt konsentrert grønnsåpe? 0 Siter
mynaeve Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Hvor får du kjøpt konsentrert grønnsåpe? Tror man får det nesten overalt. Har sett det på Rimi feks.. Den kommer i en firkantet boks. (Mulig det ike heter konsentrert grønnsåpe, men det er IKKE grønnsåpe på flaske) Smør på for harde livet, så treverket blir skikkelig mettet. Jeg brukte sikkert..tja..6-8 strøk? Nå er det veldig enkelt å vaske 0 Siter
Aryane Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Oljes? *Snøfter og fører opp olje på handlelista* Ja de sa de måtte oljes ofte til å beynnne med (veldig ofte) deretter noen ganger i året. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.