Gå til innhold

Kjøkkenplate fra IKEA - god kvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaringer med kjøkkenplater fra IKEA?

Det er så billig, men må innrømme at jeg kvier meg litt til å kjøpe slikt fra IKEA.

Så godt folk, hvordan er deres erfarigner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrene mine har, den er kjempefin. I tre, tykk og fin.

Skrevet

Jeg har hatt heltre bøkeplate fra Ikea, og var kjempefornøyd. Savner den...

Gjest Fenrisulven
Skrevet

Jeg har og er veldig fornøyd. Har hatt den i 6 år.

Anbefales!

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har hatt min heltre-plate i to år, to år i den forrige leiligheten også - og har vært like fornøyd med begge.

Skrevet

Vi har - og er kjempefornyd.

Det var faktisk snekkeren som anbefalte oss å kjøpe der (den tjukkeste typen - 35 mm, var det det tro?).

Skrevet

Jeg har kjøkkenplater fra Ikea, her var det også snekkeren som anbefalte det. Har hatt det litt over et år nå og de er like fin, må bare passe på å olje de innimellom, men det er gjort på 5 minutter.

Skrevet

Jeg har kjøkkenplater fra Ikea, her var det også snekkeren som anbefalte det. Har hatt det litt over et år nå og de er like fin, må bare passe på å olje de innimellom, men det er gjort på 5 minutter.

Oljes? *Snøfter og fører opp olje på handlelista*

Skrevet

Ikke kjøp den fra IKEA, den er skikkelig dårlig.

Det beste resultatet får du med konsentrert grønnsåpe faktisk.

Gjest fantastiske frida
Skrevet

Ja det er god kvalitet.

Skrevet

Ikke kjøp den fra IKEA, den er skikkelig dårlig.

Det beste resultatet får du med konsentrert grønnsåpe faktisk.

Hvor får du kjøpt konsentrert grønnsåpe?

Skrevet

Hvor får du kjøpt konsentrert grønnsåpe?

Tror man får det nesten overalt. Har sett det på Rimi feks.. Den kommer i en firkantet boks. (Mulig det ike heter konsentrert grønnsåpe, men det er IKKE grønnsåpe på flaske)

Smør på for harde livet, så treverket blir skikkelig mettet. Jeg brukte sikkert..tja..6-8 strøk? Nå er det veldig enkelt å vaske :)

Skrevet

Ja de sa de måtte oljes ofte til å beynnne med (veldig ofte) deretter noen ganger i året.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...