Gå til innhold

Slik går det med en dumsnill og naiv utviklingsminister

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/5726900.html

Lurer på om Solheim vet hva han gjør? Her er jeg svært enig med Amnesty.

Artig kommentar fra Solheim også, når han blir konfrontert med det problematiske i dette:

"Solheim fastholder at støtten til Kony er uproblematisk, men vil ikke utdype sitt syn på slik støtte til ettersøkte

krigsforbrytere.

- Det er ikke noe som vi trenger å mene noe om, sier Solheim til Aftenposten."

Den mannen er så naiv og dum at han blir svært farlig for mange......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at dette er vanlig norsk dumhet og naivitiet, se bare på hva vi gjør her til lands med helt vill innvandringspolitikk.

Vi skjønner aldri konsekvensene av de valgene som gjøres i slike saker.

Skrevet

Jeg tror godeste solheim gjorde en god jobb som mekler nede på sri-lanka, da han ikke hadde noen politisk funksjon her hjemme. Politisk sett er han både farlig og latterlig.

"............................................"

Skrevet

Jeg tror godeste solheim gjorde en god jobb som mekler nede på sri-lanka, da han ikke hadde noen politisk funksjon her hjemme. Politisk sett er han både farlig og latterlig.

"............................................"

Problemet nå er jo at han offisielt representerer Norge OG forvalter en haug med norske bistandsmidler - slik han selv finner det passende.....

Skrevet

Problemet nå er jo at han offisielt representerer Norge OG forvalter en haug med norske bistandsmidler - slik han selv finner det passende.....

Ja, helt enig i det. Fyren fremstår faktisk så dum innimellom at man virkelig kan lure på om han ikke er litt tilbakestående. Greit at han aldri har vært kjent som spesiellt intelligent, men det er ingen unnskyldning for å være _dum_.

"............................................."

Skrevet

Ja, helt enig i det. Fyren fremstår faktisk så dum innimellom at man virkelig kan lure på om han ikke er litt tilbakestående. Greit at han aldri har vært kjent som spesiellt intelligent, men det er ingen unnskyldning for å være _dum_.

"............................................."

:-)

Skrevet

Norske sosialister (ikke minst i UDI ) har lang tradisjon for å legge sin beskyttende hånd over krigsforbrytere.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1004108.ece

At Solheim nå viderefører dette i regjering, er altså ikke uventet.

Du har vel rett i det, uten at det gjør det noe bedre - men heller tvert om.

I tillegg har den norske innvandringspolitikken vært en katastrofe, som nå bare blir enda værre....

Gjest printa
Skrevet

Norske sosialister (ikke minst i UDI ) har lang tradisjon for å legge sin beskyttende hånd over krigsforbrytere.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1004108.ece

At Solheim nå viderefører dette i regjering, er altså ikke uventet.

Det var nå Høyre som dreit seg ut i UDI saken da, og ikke sosialistene.

Og Bjarne Håkon Hansen kommer til å få Mullah`n ut av landet, veldig snart. Bare følg med..

Skrevet

Det var nå Høyre som dreit seg ut i UDI saken da, og ikke sosialistene.

Og Bjarne Håkon Hansen kommer til å få Mullah`n ut av landet, veldig snart. Bare følg med..

Høyre dreit seg kanskje ut, i og med at de stolte på at "politiske signaler" ble fulgt opp i UDI. Men kjeltringen selv, tidligere udi-direktør Norby, er vel så langt unna Høyre som det går an å komme.

Gjest printa
Skrevet

Høyre dreit seg kanskje ut, i og med at de stolte på at "politiske signaler" ble fulgt opp i UDI. Men kjeltringen selv, tidligere udi-direktør Norby, er vel så langt unna Høyre som det går an å komme.

Det kan godt tenkes at signalene har vært veldig klar fra Høyres side, men når de skulle settes ut i livet, ble det feil. Jeg er tilbøyelig til å tro at Høyre har drevet med ansvarsfraskriving i UDI saken. Høyre har vært utydlig og Nordby m.fl har fått støyten.

Jeg syns ikke sosialistene forsvarer krigsforbrytere. Jeg syns Bjarne H. Hansen har vært veldig tydlig i sin uttale når det gjelder Afghanerne, og Mullah`n.

Men, jeg tror kanskje vi her forsvarer to ytterpunkter hver i politikken.

Skrevet

Det kan godt tenkes at signalene har vært veldig klar fra Høyres side, men når de skulle settes ut i livet, ble det feil. Jeg er tilbøyelig til å tro at Høyre har drevet med ansvarsfraskriving i UDI saken. Høyre har vært utydlig og Nordby m.fl har fått støyten.

Jeg syns ikke sosialistene forsvarer krigsforbrytere. Jeg syns Bjarne H. Hansen har vært veldig tydlig i sin uttale når det gjelder Afghanerne, og Mullah`n.

Men, jeg tror kanskje vi her forsvarer to ytterpunkter hver i politikken.

Jeg ble imponert over Pølse-Hansens utsagn om at mullahen kunne dra "i morgen" og at billetter skulle bli ordnet.

Mullahen er jo etter sigende svært ivrig etter å gjøre tjeneste mot våre allierte i Irak, og forholdene burde derfor ligge til rette for å få fyren ut.

Jeg tviler ikke på Hansens ønske om å få fyren ut, men mullahen bløffer selvsagt....han klorer seg fast her og foretrekker selvsagt våre skattepenger framfor kamphandlinger i Irak.

Så nei, vi blir nok ikke kvitt han så lett, og får nøye oss med å sende ut småunger i stedet.

(Før i tida kunne CIA ta seg av "eliminering" av slike gjenstridige mullaher, men heltene er vel trette.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...