Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om man kan bytte startsted/søkested i Google Earth? Når jeg åpner så står bildet på Amerika, og når jeg søker på et enkelt stedsnavn så kommer det alltid opp steder med like eller liknende navn i USA. Jeg ville likt å hatt Europa som utgangspunkt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utenfor tema, men hva er internettadressen til Google Earth?

Gjest nixxa
Skrevet

Du kan snu på jordkloden med musa slik at du havner på Europa. Deretter kan du bare klikke deg innover i den landsdelen du vil ha for et land.

Skrevet

Du kan snu på jordkloden med musa slik at du havner på Europa. Deretter kan du bare klikke deg innover i den landsdelen du vil ha for et land.

takk skal du ha, jeg kjenner til den muligheten og det var ikke helt det jeg var ute etter. Jeg lurer på om det er en mulighet til å få Google Earth til å bruke Europa som utgangspunkt, både på start og søk. Mange stedsnavn er helt like eller ganske like og i og med at jeg omtrent aldri søker på USA så vil jeg gjerne ha europeiske treff.

Skrevet

Utenfor tema, men hva er internettadressen til Google Earth?

earth.google.com

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...