Osiris Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Vet noen om man kan bytte startsted/søkested i Google Earth? Når jeg åpner så står bildet på Amerika, og når jeg søker på et enkelt stedsnavn så kommer det alltid opp steder med like eller liknende navn i USA. Jeg ville likt å hatt Europa som utgangspunkt. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Utenfor tema, men hva er internettadressen til Google Earth? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Utenfor tema, men hva er internettadressen til Google Earth? http://earth.google.com/ 0 Siter
Gjest nixxa Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Du kan snu på jordkloden med musa slik at du havner på Europa. Deretter kan du bare klikke deg innover i den landsdelen du vil ha for et land. 0 Siter
Osiris Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Du kan snu på jordkloden med musa slik at du havner på Europa. Deretter kan du bare klikke deg innover i den landsdelen du vil ha for et land. takk skal du ha, jeg kjenner til den muligheten og det var ikke helt det jeg var ute etter. Jeg lurer på om det er en mulighet til å få Google Earth til å bruke Europa som utgangspunkt, både på start og søk. Mange stedsnavn er helt like eller ganske like og i og med at jeg omtrent aldri søker på USA så vil jeg gjerne ha europeiske treff. 0 Siter
Osiris Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Utenfor tema, men hva er internettadressen til Google Earth? earth.google.com 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.