Gjest ung ennå Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Ja så blir han gammel da,sambo blir faktisk 40 år! Hodet vrir seg i tanker på hva jeg og barna skal gi ham? Hva finner vi på av selskap midt i sommerferien? Det blir selskap for den nærmeste familie, jeg har ikke lyst til å ha tradisjonelt kakeselskap. Noen gode forslag så takker jeg for det. 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Harley ! Eric Clapton kommer til norge http://www.oslospektrum.no/index.php?id=287680 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Vi hadde koldtbord og party-party til langt på natt. Han har en Stihl motorsag, så han ønsket seg verneutstyr i samme merke. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Vi hadde koldtbord og party-party til langt på natt. Han har en Stihl motorsag, så han ønsket seg verneutstyr i samme merke. A pro pos det: Alle burde få verneutstyret først. Det redskapet skader mange, mye og stygt. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 A pro pos det: Alle burde få verneutstyret først. Det redskapet skader mange, mye og stygt. Jepp, det sa han også Så nå har han både hjelm, støvler, bukse og jakke. 0 Siter
Speak Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg kjøpte sykkel til gubben. Han ble strålende glad. Grillfest ute i skogen er hyggelig. Spesielt om været er fint og dere har en fin plass å være på. 0 Siter
Speak Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Eric Clapton kommer til norge http://www.oslospektrum.no/index.php?id=287680 Det er utsolgt:-( For når jeg leste denne linken hadde jeg lyst.... 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jepp, det sa han også Så nå har han både hjelm, støvler, bukse og jakke. Bra. Det går mange rundt og halter som skulle ønske de hadde det. Muskelen på forsiden av leggen er komplisert og tåler ikke å bli revet opp/av av sagkjedet. 0 Siter
Gjest ung ennå Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Harley ! hehe han må få førerkort først da 0 Siter
Gjest ung ennå Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Vi hadde koldtbord og party-party til langt på natt. Han har en Stihl motorsag, så han ønsket seg verneutstyr i samme merke. Han ønsker seg kamera til maaange tusen. Tenker litt på grill party, koldtbord er vi litt lei av akkurat nå. 0 Siter
Gjest ung ennå Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg kjøpte sykkel til gubben. Han ble strålende glad. Grillfest ute i skogen er hyggelig. Spesielt om været er fint og dere har en fin plass å være på. Sykkel kjøpte han seg i fjor. Grill party i skogen er flott. 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 hehe han må få førerkort først da Fabelaktig motivasjon med Harley i garasjen da! 0 Siter
Gjest ung ennå Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Fabelaktig motivasjon med Harley i garasjen da! Nei huff harley vil jeg ikke ha i garasjen, her vi bor forbindes harley med en gjeng voksne drittunger. 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Dere kan grille. Gave: noe utstyr til grilling, cd eller dvd, jakke, blomster eller en bok. 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Nei huff harley vil jeg ikke ha i garasjen, her vi bor forbindes harley med en gjeng voksne drittunger. Kay da.. men.. kjøp en til meg da ! hihi 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Han ønsker seg kamera til maaange tusen. Tenker litt på grill party, koldtbord er vi litt lei av akkurat nå. Grillparty kan jo bli kjempekjekt Er han like heldig som mannen min, så får han penger hos alle, og da kan han kanskje få råd til kamera. 0 Siter
Speak Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Sykkel kjøpte han seg i fjor. Grill party i skogen er flott. Var med på en slik grillfest i vinter. Koselig:-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Bra. Det går mange rundt og halter som skulle ønske de hadde det. Muskelen på forsiden av leggen er komplisert og tåler ikke å bli revet opp/av av sagkjedet. Hva er det som tåler det egentlig..? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.