Gå til innhold

Min mann blir 40 hva gjør og gir jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest ung ennå
Skrevet

Ja så blir han gammel da,sambo blir faktisk 40 år!

Hodet vrir seg i tanker på hva jeg og barna skal gi ham?

Hva finner vi på av selskap midt i sommerferien?

Det blir selskap for den nærmeste familie, jeg har ikke lyst til å ha tradisjonelt kakeselskap.

Noen gode forslag så takker jeg for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde koldtbord og party-party til langt på natt. Han har en Stihl motorsag, så han ønsket seg verneutstyr i samme merke.

Skrevet

Vi hadde koldtbord og party-party til langt på natt. Han har en Stihl motorsag, så han ønsket seg verneutstyr i samme merke.

A pro pos det: Alle burde få verneutstyret først. Det redskapet skader mange, mye og stygt.

Skrevet

A pro pos det: Alle burde få verneutstyret først. Det redskapet skader mange, mye og stygt.

Jepp, det sa han også :) Så nå har han både hjelm, støvler, bukse og jakke.

Skrevet

Jeg kjøpte sykkel til gubben. Han ble strålende glad.

Grillfest ute i skogen er hyggelig. Spesielt om været er fint og dere har en fin plass å være på.

Skrevet

Jepp, det sa han også :) Så nå har han både hjelm, støvler, bukse og jakke.

Bra. Det går mange rundt og halter som skulle ønske de hadde det. Muskelen på forsiden av leggen er komplisert og tåler ikke å bli revet opp/av av sagkjedet.

Gjest ung ennå
Skrevet

Harley ! :)

hehe han må få førerkort først da :)

Gjest ung ennå
Skrevet

Han ønsker seg kamera til maaange tusen.

Tenker litt på grill party, koldtbord er vi litt lei av akkurat nå.

Gjest ung ennå
Skrevet

Jeg kjøpte sykkel til gubben. Han ble strålende glad.

Grillfest ute i skogen er hyggelig. Spesielt om været er fint og dere har en fin plass å være på.

Sykkel kjøpte han seg i fjor.

Grill party i skogen er flott.

Gjest Tja..!
Skrevet

hehe han må få førerkort først da :)

Fabelaktig motivasjon med Harley i garasjen da! :P

Gjest ung ennå
Skrevet

Fabelaktig motivasjon med Harley i garasjen da! :P

Nei huff harley vil jeg ikke ha i garasjen, her vi bor forbindes harley med en gjeng voksne drittunger.

Gjest noen ting
Skrevet

Dere kan grille. Gave: noe utstyr til grilling, cd eller dvd, jakke, blomster eller en bok.

Gjest Tja..!
Skrevet

Nei huff harley vil jeg ikke ha i garasjen, her vi bor forbindes harley med en gjeng voksne drittunger.

Kay da.. men.. kjøp en til meg da ! hihi ;)

Skrevet

Han ønsker seg kamera til maaange tusen.

Tenker litt på grill party, koldtbord er vi litt lei av akkurat nå.

Grillparty kan jo bli kjempekjekt :) Er han like heldig som mannen min, så får han penger hos alle, og da kan han kanskje få råd til kamera.

Skrevet

Sykkel kjøpte han seg i fjor.

Grill party i skogen er flott.

Var med på en slik grillfest i vinter. Koselig:-)

Gjest trultemor26
Skrevet

Bra. Det går mange rundt og halter som skulle ønske de hadde det. Muskelen på forsiden av leggen er komplisert og tåler ikke å bli revet opp/av av sagkjedet.

Hva er det som tåler det egentlig..?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...