Gjest RogerE Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det er snart 10 år siden vi gifta oss og jeg synes jo at dette må feires litt. :-) Det er utrolig hvor fort tiden går. Synes ikke det er lenge siden jeg. Ønsker noen tips på hvordan dette kan markeres. 0 Siter
Gjest gratulerer med det! Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Dere kan gå ut og spise på en restaurant, og du kan gi henne en gave (parfyme, blomster, cd med romantisk musikk, dvd dere kan se sammen, veske, øreringer eller annet). 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Hvis det er mulig - en biltur til der dere treftes første gangen (dersom det var en rimelig romantisk affære!), piknik og musikk som dere pleide å høre på på den tiden på en liten kassett/cd-spiller. Jeg hadde blitt sjarmert i senk! ) 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Ikke alle er så heldige at de har en kar som faktisk husker slike dager, så uansett hva du måtte finne på så vil nok fruen bli imponert! Hva med en innlosjering på et fint rom på et hotell i nærheten, eller nærmeste by? Med svær dobbeltseng, basseng, god mat og bare hverandre? 0 Siter
Speak Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Da gubben ble 40 tok jeg han med på en flott restaurant. Det er ikke akkurat noe vi gjør hver dag, og det ble satt pris på. Der spiste vi en 5-retters meny m.drikke. Jeg synes også konserter, revyer o.l. er spesielt og koselig. I tillegg drømmer jeg om en langhelg i en storby - uten unger. Dette koster jo litt da.... Om det ikke skal koste mye hadde jeg gått får en grilltur ute. Og da holder ikke grillpølser og engangsgrill!!!! Kanskje marinert indrefilet med bakt potet (må nok gjøres klar hjemme) + grønnsaker i folie med smør og litt buljong. Dessert kan enten være ferdigkjøpt kake eller jordbær dyppet i sjokolade.... + god drikke. Gjerne vin om dere liker det. Detter er noe jeg alltid har drømt om. Synes bare det er såååååå romantisk. Dette viser at du har brukt tid på å gjøre noe spesielt for henne:-) 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Et vennepar av oss hadde 10 års bryllupsdag for ikke mange ukene siden. De dro ut og kjøpte seg ringer. Så nå har de en på høyre og en på venstre (eller var det begge på høyre tro). Husker ikke. Men det ble veldig romantisk da. 0 Siter
Gjest RogerE Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Tusen takk for mange fine innspill. Har ikke bestemt ennå hva det blir, men en eller annen form for opplevelse tror jeg det blir. Med bare oss to uten barna kanskje. Det gir oss mulighet til å ut på ting vi vanligvis ikke kan når barna er med. Og ikke minst kunne snakke sammen uten avbrudd ;-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Vi feiret tiårs bryllupsdag for to år siden med en hotellhelg i Stavanger :-) Minstejenta var baby da, så vi måtte ha henne med, men de to andre overnattet hos familie hjemme i Kristiansand. Det var så deilig å kjøre avgårde (nesten) bare oss to fredags ettermiddag og vite at vi hadde hele helga til disposisjon! Tilfeldigvis var det Tall Ships'..... i Stavanger den helga, og et yrende folkeliv. Spiste på restaurant lørdag kveld og tuslet rundt i byen etterpå med babyen sovende i vogna. Kjempekoselig! Noen venner av oss feiret nettopp 15 års brullupsdag, og de hadde en langhelg i Roma. Håper vi kan få til noe liknende om tre år :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.