Gå til innhold

10 års bryllupsdag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Marres

Ikke alle er så heldige at de har en kar som faktisk husker slike dager, så uansett hva du måtte finne på så vil nok fruen bli imponert!

Hva med en innlosjering på et fint rom på et hotell i nærheten, eller nærmeste by? Med svær dobbeltseng, basseng, god mat og bare hverandre?

Da gubben ble 40 tok jeg han med på en flott restaurant. Det er ikke akkurat noe vi gjør hver dag, og det ble satt pris på. Der spiste vi en 5-retters meny m.drikke.

Jeg synes også konserter, revyer o.l. er spesielt og koselig. I tillegg drømmer jeg om en langhelg i en storby - uten unger.

Dette koster jo litt da....

Om det ikke skal koste mye hadde jeg gått får en grilltur ute. Og da holder ikke grillpølser og engangsgrill!!!! Kanskje marinert indrefilet med bakt potet (må nok gjøres klar hjemme) + grønnsaker i folie med smør og litt buljong.

Dessert kan enten være ferdigkjøpt kake eller jordbær dyppet i sjokolade....

+ god drikke. Gjerne vin om dere liker det.

Detter er noe jeg alltid har drømt om. Synes bare det er såååååå romantisk. Dette viser at du har brukt tid på å gjøre noe spesielt for henne:-)

Annonse

Gjest RogerE

Tusen takk for mange fine innspill.

Har ikke bestemt ennå hva det blir, men en eller annen form for opplevelse tror jeg det blir. Med bare oss to uten barna kanskje. Det gir oss mulighet til å ut på ting vi vanligvis ikke kan når barna er med. Og ikke minst kunne snakke sammen uten avbrudd ;-)

Gjest prust

Vi feiret tiårs bryllupsdag for to år siden med en hotellhelg i Stavanger :-) Minstejenta var baby da, så vi måtte ha henne med, men de to andre overnattet hos familie hjemme i Kristiansand.

Det var så deilig å kjøre avgårde (nesten) bare oss to fredags ettermiddag og vite at vi hadde hele helga til disposisjon! Tilfeldigvis var det Tall Ships'..... i Stavanger den helga, og et yrende folkeliv. Spiste på restaurant lørdag kveld og tuslet rundt i byen etterpå med babyen sovende i vogna. Kjempekoselig!

Noen venner av oss feiret nettopp 15 års brullupsdag, og de hadde en langhelg i Roma. Håper vi kan få til noe liknende om tre år :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...