Gå til innhold

Ja, han flørter med meg! Til den som måtte være interessert i en update. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

åpent forhold? det er lov å kline med andre? noen mennesker har virkelig merkelige forhold..... hvorfor er man sammen da? hvis man elsker den man er sammen med finnes vel ikke behov for å kline med andre.....

Ingen kan vel påstå at man er lykkelig i sånne forhold....

kan hende at jeg er gammeldags og naiv men sånt skjønner jeg virkelig ikke.....

Det der er tullprat, og du bør holde deg for god til å definere hva andre trives med, og hva som gjør andre lykkelige, ut i fra kun dine egne preferanser og oppfatninger.

"..........................................."

Videoannonse
Annonse
  • Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• ShitDiddelyDo

8

• Goliath

4

• Ugga Bugga

4

Gjest Princess Peach
Skrevet

Virker som om dere begge er leie av å være i forhold...

Personlig ville jeg aldri blitt interessert i noen som var åpen for åpne forhold (no pun intended)...

Ja, nei, hva slags forhold han har til dama si skal nå ikke jeg blande meg opp i. Folk må få leve som de vil.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nå høres du for dum ut til at det er noe poeng for noen å kommentere, egentlig.

Greit, det er bare å la være.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men er dere BEGGE enige om dette?

Er det noe som er avklart eller bare noe som henger i løse luften som dere aldri har diskutert?

Har aldri diskutert det direkte, men både han og jeg har sett at vi har kysset andre på fest, så jeg regner med det ikke er noe problem.

Skrevet

Greit, det er bare å la være.

Men du er vel ikke så dum at du forventer seriøse svar og/eller kommentarer, når du fremstår som en halvveis tilbakestående tolvåring?

Gjest Princess Peach
Skrevet

åpent forhold? det er lov å kline med andre? noen mennesker har virkelig merkelige forhold..... hvorfor er man sammen da? hvis man elsker den man er sammen med finnes vel ikke behov for å kline med andre.....

Ingen kan vel påstå at man er lykkelig i sånne forhold....

kan hende at jeg er gammeldags og naiv men sånt skjønner jeg virkelig ikke.....

Som sagt, han må få ha det forholdet til dama si som han vil. Ja, jeg synes også det høres rart ut å ha et "åpent forhold", men hvis de ønsker det så må det jo være greit for dem.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men du er vel ikke så dum at du forventer seriøse svar og/eller kommentarer, når du fremstår som en halvveis tilbakestående tolvåring?

Nå var jo ikke akkurat innlegget dødsseriøst i utgangspunktet heller. Jeg vet jo ikke engang om jeg kommer til å gi fyren mer enn en klem når vi møtes. :)

Gjest humlemor
Skrevet

Det der er tullprat, og du bør holde deg for god til å definere hva andre trives med, og hva som gjør andre lykkelige, ut i fra kun dine egne preferanser og oppfatninger.

kanskje det du sier er tullprat....? hvem bestemmer om det jeg tror er tullprat eller det du tror er tullprat? du vet jo ikke noe mere om andre sine følelser enn meg.... alle står jo likt, man kan bare gå ut ifra sine egne følelser, tanker, verdier og erfaringer. så det jeg tror er ikke mere feil enn det du tror for ingen har facit.....

jeg synes det er lov å si hva man TROR om ting men eg synes det er feil å si at andre sier at det ER tullprat.......

Skrevet

Nå var jo ikke akkurat innlegget dødsseriøst i utgangspunktet heller. Jeg vet jo ikke engang om jeg kommer til å gi fyren mer enn en klem når vi møtes. :)

Bare sånn av nyskjerrighet: Hvor gammel er du/dere? :-)

".........................................."

Skrevet

Ja, nei, hva slags forhold han har til dama si skal nå ikke jeg blande meg opp i. Folk må få leve som de vil.

Hvorfor vil du kline med en fyr hvis du ikke vurderer å bli sammen med han?

Uansett, så tror jeg du er rede for singelliv.

Gjest humlemor
Skrevet

Som sagt, han må få ha det forholdet til dama si som han vil. Ja, jeg synes også det høres rart ut å ha et "åpent forhold", men hvis de ønsker det så må det jo være greit for dem.

men sa ikke du at DU synes at det var greit for deg å kline med andre selv om du har kjæreste?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Enten er du stokk dum, eller så er dette et tulleinnlegg. Jeg kan garantere deg at langt på vei de fleste synes ikke det er greit at kjæresten kliner med andre. Og når du ikke vet det, så er sannsynligheten naturligvis størst for at han ikke synes det. Hvis du synes å gjøre det er en god måte å finne ut av det på, så håper jeg faktisk at det ikke er det, og at det blir slutt. Da finner du ihvertfall ut av det.

Det var da voldsomt til reaksjon, da. Som sagt vet jeg ikke om det kommer til å skje noe i det hele tatt, mest sannsynligvis ikke.

Like fullt synes jeg ikke at å kline med noen andre er så alvorlig, det har både jeg og kjæresten min gjort.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hvorfor vil du kline med en fyr hvis du ikke vurderer å bli sammen med han?

Uansett, så tror jeg du er rede for singelliv.

Det er jo ikke sikkert vi kommer til å gjøre det da. Jeg måtte bare spørre hva han mente. Nå vet jeg det.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bare sånn av nyskjerrighet: Hvor gammel er du/dere? :-)

".........................................."

Jeg er 27 og han er 30.

Gjest Tja..!
Skrevet

Det var da voldsomt til reaksjon, da. Som sagt vet jeg ikke om det kommer til å skje noe i det hele tatt, mest sannsynligvis ikke.

Like fullt synes jeg ikke at å kline med noen andre er så alvorlig, det har både jeg og kjæresten min gjort.

Følte du ikke no når du så kjæresten din sammen med en annen ?

Gjest Princess Peach
Skrevet

men sa ikke du at DU synes at det var greit for deg å kline med andre selv om du har kjæreste?

Jeg sidestiller ikke kyssing og klining med å ha sex, nei.

Skrevet

Ja. Nå slipper jeg iallfall å lure mer. Følte meg litt teit som måtte spørre, men jeg ble litt sprø av å ikke vite hva han egentlig ville. :)

Nå vet du hva han vil og det er ikke bare flørte han vil heller, hehe.

Gjest humlemor
Skrevet

Jeg sidestiller ikke kyssing og klining med å ha sex, nei.

det gjør ikke jeg heller men jeg synes at man er utro hvis man er i et forhold og kliner med andre....... og jeg tror at de fleste blir såret av sånt.

Gjest Personifica
Skrevet

Jeg dør ikke hvis han kliner med noen andre, så da kan vel jeg også?

Gud bedre.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nå vet du hva han vil og det er ikke bare flørte han vil heller, hehe.

Nei, greit å vite hvor man har folk. Men jeg er jo snill som et lam, så det skjer nok ikke noe skummelt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...