Gå til innhold

Ja, han flørter med meg! Til den som måtte være interessert i en update. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kanskje det du sier er tullprat....? hvem bestemmer om det jeg tror er tullprat eller det du tror er tullprat? du vet jo ikke noe mere om andre sine følelser enn meg.... alle står jo likt, man kan bare gå ut ifra sine egne følelser, tanker, verdier og erfaringer. så det jeg tror er ikke mere feil enn det du tror for ingen har facit.....

jeg synes det er lov å si hva man TROR om ting men eg synes det er feil å si at andre sier at det ER tullprat.......

"kanskje det du sier er tullprat....? hvem bestemmer om det jeg tror er tullprat eller det du tror er tullprat?"

Nå må du bruke innsiden av hodet ditt her, da. Det er _du_ som sier at ingen andre kan være sånn eller sånn, og _jeg_ som sier at det er tullprat. Hva er riktig her, tror du? At du vet hvordan andre er, ut i fra deg selv (som du påstår), eller at du ikke kan vite hvordan andre er ut i fra deg selv (som jeg sier)? Hint: Svaret er helt åpenbart.

"du vet jo ikke noe mere om andre sine følelser enn megW

Men det er jo nettopp det jeg sier. Du kan ikke påstå at ingen kan være lykkelige i et åpent forhold. Det er utrolig arrogant å påstå noe slik, bare fordi en selv ikke kan forestille seg å ha det slik.

".... alle står jo likt, man kan bare gå ut ifra sine egne følelser, tanker, verdier og erfaringer. så det jeg tror er ikke mere feil enn det du tror for ingen har facit"

Hvis du bruker hodet, og ser på hva du selv og jeg skriver, så er det åpenbart at du tar feil her. DU påstår å vite noe om andre, som du ikke har mulighet til å vite. JEG påstår kun at du ikke kan vite dette. JEG er ikke så frekk at jeg tror at de som sier de lever lykkelig i et åpent forhold lyver eller tar feil. Det er åpenbart hvem som har rett her, selv om ikke det er poenget - de aller, aller fleste folk er intelligent nok til å ikke går rundt å tro at de vet hvordan andre folks følelser fungerer på alle plan.

"..... jeg synes det er lov å si hva man TROR om ting men eg synes det er feil å si at andre sier at det ER tullprat......."

Det ER tullprat, når du ut i fra deg selv og ingenting annet går rundt og tror at du vet hvordan andre er eller kan være.

Herregud - dette er så dumt, og så åpenbart at jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å forklare noe så banalt til noen som ikke vil forstå annet enn sin egen innfallsvinkel.

".........................................."

Videoannonse
Annonse
  • Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• ShitDiddelyDo

8

• Goliath

4

• Ugga Bugga

4

Skrevet

Jeg er 27 og han er 30.

Oisann. Trøst og bære. (beklager, men jeg har ikke andre ord).

"..............................................."

Skrevet

Det var da voldsomt til reaksjon, da. Som sagt vet jeg ikke om det kommer til å skje noe i det hele tatt, mest sannsynligvis ikke.

Like fullt synes jeg ikke at å kline med noen andre er så alvorlig, det har både jeg og kjæresten min gjort.

Ikke reaksjon - kun et svar på en observasjon :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Oisann. Trøst og bære. (beklager, men jeg har ikke andre ord).

"..............................................."

Neivel? Hva er problemet?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke reaksjon - kun et svar på en observasjon :-)

Ok, du har vel rett til å reagere som du vil.

Gjest Tja..!
Skrevet

heheh :)

liker denna tråden :P

Skrevet

Ikke noe problem, for all del. Jeg holdt også på sånn - når jeg var 17...:-)

"............................................"

Gjest Princess Peach
Skrevet

heheh :)

liker denna tråden :P

Ja, det er jo flott at jeg kan underholde noen. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke noe problem, for all del. Jeg holdt også på sånn - når jeg var 17...:-)

"............................................"

Flørtet du ikke med noen etter at du var 17?

Gjest Tja..!
Skrevet

Ja, det er jo flott at jeg kan underholde noen. :)

Ja ;)

Skrevet

Flørtet du ikke med noen etter at du var 17?

Forhåpentlig på litt mer voksent nivå enn denne tråden gir inntrykk av :-)

"........................................."

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja ;)

Denne tråden ble jo tatt dødsseriøst med en gang. :P

Var jo liksom meningen å lage en humoristisk update på "verdensproblemet" mitt, men jeg skulle aldri ha feilpostet den på åpent forum. Hehe.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Forhåpentlig på litt mer voksent nivå enn denne tråden gir inntrykk av :-)

"........................................."

Vi er litt barnslige, ja. Takk og pris for det. :)

Gjest humlemor
Skrevet

"kanskje det du sier er tullprat....? hvem bestemmer om det jeg tror er tullprat eller det du tror er tullprat?"

Nå må du bruke innsiden av hodet ditt her, da. Det er _du_ som sier at ingen andre kan være sånn eller sånn, og _jeg_ som sier at det er tullprat. Hva er riktig her, tror du? At du vet hvordan andre er, ut i fra deg selv (som du påstår), eller at du ikke kan vite hvordan andre er ut i fra deg selv (som jeg sier)? Hint: Svaret er helt åpenbart.

"du vet jo ikke noe mere om andre sine følelser enn megW

Men det er jo nettopp det jeg sier. Du kan ikke påstå at ingen kan være lykkelige i et åpent forhold. Det er utrolig arrogant å påstå noe slik, bare fordi en selv ikke kan forestille seg å ha det slik.

".... alle står jo likt, man kan bare gå ut ifra sine egne følelser, tanker, verdier og erfaringer. så det jeg tror er ikke mere feil enn det du tror for ingen har facit"

Hvis du bruker hodet, og ser på hva du selv og jeg skriver, så er det åpenbart at du tar feil her. DU påstår å vite noe om andre, som du ikke har mulighet til å vite. JEG påstår kun at du ikke kan vite dette. JEG er ikke så frekk at jeg tror at de som sier de lever lykkelig i et åpent forhold lyver eller tar feil. Det er åpenbart hvem som har rett her, selv om ikke det er poenget - de aller, aller fleste folk er intelligent nok til å ikke går rundt å tro at de vet hvordan andre folks følelser fungerer på alle plan.

"..... jeg synes det er lov å si hva man TROR om ting men eg synes det er feil å si at andre sier at det ER tullprat......."

Det ER tullprat, når du ut i fra deg selv og ingenting annet går rundt og tror at du vet hvordan andre er eller kan være.

Herregud - dette er så dumt, og så åpenbart at jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å forklare noe så banalt til noen som ikke vil forstå annet enn sin egen innfallsvinkel.

så skarp og nedlatende du er.... er du alltid sånn? føles det bra?

kanskje jeg uttrykte meg klønete men jeg mente det som et spørsmål..... kan noen være lykkelig i sånne forhold......?? valgte du å missforstå hva jeg mente, prøver du å finne noe som du på en spydig måte kan kommentere? hva vinner man på å snakke sånn til folk?

selvfølgelig bruker jeg insiden av hodet, ville bare få frem at jeg ikke forstår sånt og at jeg ikke skjønner hvordan noen kan være lykkelig i et sånt forhold.

Skrevet

Jeg dør ikke hvis han kliner med noen andre, så da kan vel jeg også?

Det er vel noe du bør avklare med han, og ikke en avgjørelse du kan ta på egen hånd....for hans del?

Gjest Tja..!
Skrevet

Denne tråden ble jo tatt dødsseriøst med en gang. :P

Var jo liksom meningen å lage en humoristisk update på "verdensproblemet" mitt, men jeg skulle aldri ha feilpostet den på åpent forum. Hehe.

Tok av når du brettet ut at det var 'helt allright' og kysse andre enn partnern ja :P

(noe det vanligvis ikke er! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er vel noe du bør avklare med han, og ikke en avgjørelse du kan ta på egen hånd....for hans del?

Joda, du har rett.

Ble bare litt sleivete skrevet i og med at jeg ikke var så seriøs i innlegget i utgangspunktet. Men folk har tydeligvis ganske alvorlige meninger om saken. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Tok av når du brettet ut at det var 'helt allright' og kysse andre enn partnern ja :P

(noe det vanligvis ikke er! :)

Nei, har forstått det nå. :)

Skrevet

Joda, du har rett.

Ble bare litt sleivete skrevet i og med at jeg ikke var så seriøs i innlegget i utgangspunktet. Men folk har tydeligvis ganske alvorlige meninger om saken. :)

Det er nok noe som folk reagerer ganske personlig på - ut i fra hvordan de selv ville reagert overfor sin egen kjæreste.

Selv ville jeg ikke akseptert det, men i alle forhold må partene selv vurdere hva de finner akseptabelt.

Og det må de få lov til å gjøre uten at jeg skal fortelle dem hva som er rett og galt - så lenge det er noe de begge er enige i:-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er nok noe som folk reagerer ganske personlig på - ut i fra hvordan de selv ville reagert overfor sin egen kjæreste.

Selv ville jeg ikke akseptert det, men i alle forhold må partene selv vurdere hva de finner akseptabelt.

Og det må de få lov til å gjøre uten at jeg skal fortelle dem hva som er rett og galt - så lenge det er noe de begge er enige i:-)

Ja. Nå var det i utgangspunktet ikke jeg som var mest offensiv på flørtefronten heller, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg får så masse pepper. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...