Prozak Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 så skarp og nedlatende du er.... er du alltid sånn? føles det bra? kanskje jeg uttrykte meg klønete men jeg mente det som et spørsmål..... kan noen være lykkelig i sånne forhold......?? valgte du å missforstå hva jeg mente, prøver du å finne noe som du på en spydig måte kan kommentere? hva vinner man på å snakke sånn til folk? selvfølgelig bruker jeg insiden av hodet, ville bare få frem at jeg ikke forstår sånt og at jeg ikke skjønner hvordan noen kan være lykkelig i et sånt forhold. Syt, syt syt. "hvis man elsker den man er sammen med finnes vel ikke behov for å kline med andre..... Ingen kan vel påstå at man er lykkelig i sånne forhold." Dette har jeg litt problemer med å lese som et spørsmål, du. Men hvis du faktisk mente det som et spørsmål, så tar jeg det til meg. "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Ja. Nå var det i utgangspunktet ikke jeg som var mest offensiv på flørtefronten heller, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg får så masse pepper. Ingen andre her har sett annet enn deg, og din uttalelse om at "det gjør vel ingenting om jeg kliner med andre...det må da kjæresten tåle". Og da er det det du får reaksjoner på - ikke den andre som ingen her vet noe om :-) "................................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Vi er litt barnslige, ja. Takk og pris for det. Det er gode og mindre gode måter å være barn(s)lig på...:-) "..........................................." 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Ingen andre her har sett annet enn deg, og din uttalelse om at "det gjør vel ingenting om jeg kliner med andre...det må da kjæresten tåle". Og da er det det du får reaksjoner på - ikke den andre som ingen her vet noe om :-) "................................................." Jadajada. 0 Siter
Goliath Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Ja. Nå var det i utgangspunktet ikke jeg som var mest offensiv på flørtefronten heller, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg får så masse pepper. Det er nok fordi du gir uttrykk for at du kunne være åpen for litt mer enn hva de fleste her ville akseptert av sin partner - og uten å gi klart uttrykk for at det er ok for din partners del....:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det er gode og mindre gode måter å være barn(s)lig på...:-) "..........................................." Ble vi ikke enige om at man ikke kan si hva som er rett og galt for andre? Vi har en tøysete tone oss i mellom, så det blir vel litt barnslig i forhold til mange andre, kanskje. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det er nok fordi du gir uttrykk for at du kunne være åpen for litt mer enn hva de fleste her ville akseptert av sin partner - og uten å gi klart uttrykk for at det er ok for din partners del....:-) Huff ja, noe så grusomt. Får vel bøye meg for flertallet på DOL og være snill pike. For det hadde jeg sikkert ALDRI vært helt av meg selv. 0 Siter
Goliath Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Huff ja, noe så grusomt. Får vel bøye meg for flertallet på DOL og være snill pike. For det hadde jeg sikkert ALDRI vært helt av meg selv. Godt det er noen som er ærlige her også...:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Godt det er noen som er ærlige her også...:-) Hehe. Vel, nå har jeg hatt den samme kjæresten i ti år, og har ennå ikke gjort større brølere enn å kysse noen i fylla, så jeg tror jeg skal greie meg helt fint. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Ble vi ikke enige om at man ikke kan si hva som er rett og galt for andre? Vi har en tøysete tone oss i mellom, så det blir vel litt barnslig i forhold til mange andre, kanskje. "Ble vi ikke enige om at man ikke kan si hva som er rett og galt for andre? :)" Selvfølgelig. Jeg tenkte mer på hva slags holdninger du fremsto med i tråden - og det har du jo sagt selv at du forsto, og at du ikke var veldig seriøs :-) "............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Hehe. Vel, nå har jeg hatt den samme kjæresten i ti år, og har ennå ikke gjort større brølere enn å kysse noen i fylla, så jeg tror jeg skal greie meg helt fint. Jeg gir dere maks 5 år til, statistisk sett (ut fra alderen din), så det er kanskje like greit å begynne å forberede seg :-) "............................................." 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg gir dere maks 5 år til, statistisk sett (ut fra alderen din), så det er kanskje like greit å begynne å forberede seg :-) "............................................." Jaha? Hva baserer du det på da? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 "Ble vi ikke enige om at man ikke kan si hva som er rett og galt for andre? :)" Selvfølgelig. Jeg tenkte mer på hva slags holdninger du fremsto med i tråden - og det har du jo sagt selv at du forsto, og at du ikke var veldig seriøs :-) "............................................." Ja. Er jeg tilgitt? 0 Siter
Prozak Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jaha? Hva baserer du det på da? Logikk og statistikk :-) "......................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Ja. Er jeg tilgitt? Jeg har ingenting å tilgi deg, så nei - du er ikke tilgitt :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Logikk og statistikk :-) "......................................." Jeg er verken logisk eller statistisk. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Hehe. Vel, nå har jeg hatt den samme kjæresten i ti år, og har ennå ikke gjort større brølere enn å kysse noen i fylla, så jeg tror jeg skal greie meg helt fint. Nå er det en viss forskjell på å rote med noen i fylla og det å bevisst planlegge klinings med noen og glede seg til det? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har ingenting å tilgi deg, så nei - du er ikke tilgitt :-) ".............................................." Vel, er jeg frikjent fra å være et airhead, da? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Nå er det en viss forskjell på å rote med noen i fylla og det å bevisst planlegge klinings med noen og glede seg til det? Som sagt, det var ikke jeg som tok initiativ til denne flørtingen, jeg bare spurte hva han mente med det. Har ikke tenkt å gjøre noe "ulovlig". Mest sannsynlig ikke han heller, men han uttrykte vel bare et ønske. Innrømmer at jeg var litt vel useriøs og sleivete i innlegget og svarene mine. 0 Siter
tonie Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg sidestiller ikke kyssing og klining med å ha sex, nei. Kanskje jeg også har misforstått deg, men jeg synes liksom det ligger mellom linjene at det meste kan skje. At det kanskje blir klining, og kanskje mer hvis det klaffer mellom dere? Da høres det for meg ut som om du også kan tenke deg å ha et åpent forhold eller eventuelt er på vei ut av det forholdet du er i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.