Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Kanskje jeg også har misforstått deg, men jeg synes liksom det ligger mellom linjene at det meste kan skje. At det kanskje blir klining, og kanskje mer hvis det klaffer mellom dere? Da høres det for meg ut som om du også kan tenke deg å ha et åpent forhold eller eventuelt er på vei ut av det forholdet du er i. Det kan sikkert høres sånn ut fra innlegget mitt ja. Jeg må bare si at jeg er ganske flink til å være med på leken, men når det kommer til stykket er jeg dønn trofast uansett. Tviler på at det vil skje noe som helst. Det er jo fint å få komplimenter og føle seg attraktiv, det er jo derfor man flørter, eller hva? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det kan sikkert høres sånn ut fra innlegget mitt ja. Jeg må bare si at jeg er ganske flink til å være med på leken, men når det kommer til stykket er jeg dønn trofast uansett. Tviler på at det vil skje noe som helst. Det er jo fint å få komplimenter og føle seg attraktiv, det er jo derfor man flørter, eller hva? Unnskyld for at jeg blander meg inn, men du sier at du tviler på at noe vil skje? Da er du jo ikke sikker? Jeg bare synes det virker litt rart. Klart man vil leke og ha det spennende, hvem vil vel ikke det, men for guds skyld ikke ødelegg det du har hvis du fortsatt vil være med din kjæreste du har hatt over 10 år!! Si at du ikke skal gjøre noe galt!! Si det! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Unnskyld for at jeg blander meg inn, men du sier at du tviler på at noe vil skje? Da er du jo ikke sikker? Jeg bare synes det virker litt rart. Klart man vil leke og ha det spennende, hvem vil vel ikke det, men for guds skyld ikke ødelegg det du har hvis du fortsatt vil være med din kjæreste du har hatt over 10 år!! Si at du ikke skal gjøre noe galt!! Si det! Neida, kjære trultemor. Jeg skal være kjempesnill, det har jeg alltid vært. Er bare litt stor i kjeften noen ganger, og så faller jeg ned som en skinnfell. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Neida, kjære trultemor. Jeg skal være kjempesnill, det har jeg alltid vært. Er bare litt stor i kjeften noen ganger, og så faller jeg ned som en skinnfell. Hehe, synes jo litt synd på deg i denne tråden her faktisk.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Hehe, synes jo litt synd på deg i denne tråden her faktisk.. Nåja, jeg tar meg ikke så veldig nær av det. Det viktigste er jo at man selv vet hva man står for, hva man gjør og ikke gjør. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg er verken logisk eller statistisk. Jeg er :-) "......................................" 0 Siter
tonie Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det kan sikkert høres sånn ut fra innlegget mitt ja. Jeg må bare si at jeg er ganske flink til å være med på leken, men når det kommer til stykket er jeg dønn trofast uansett. Tviler på at det vil skje noe som helst. Det er jo fint å få komplimenter og føle seg attraktiv, det er jo derfor man flørter, eller hva? Jovisst:-) Jeg for min del trekker grensa lenge før det blir klining, men hvis det er greit for kjæresten din er vel alt i skjønneste orden. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg regner med dette er et tulleinnlegg, men hvis det ikke er det, så føler jeg at jeg må svare. 1) Er du sikker på at han har et "åpent forhold", og at dette er avklart med dama hans? 2) Har du et "åpent forhold" med typen din? 3) Vet typen din at du flørter med en mann som har et "åpent forhold", at du skal møte ham i sommer? 4) Vet typen din at han du skal møte i sommer mener at sex ikke ville vært et problem, og at han mener at man skal nyte sommeren, livet og hverandre? Hvis svaret er "nei" på et eller flere av spørsmålene ovenfor, så synes jeg at du og typen bør ta en prat. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg regner med dette er et tulleinnlegg, men hvis det ikke er det, så føler jeg at jeg må svare. 1) Er du sikker på at han har et "åpent forhold", og at dette er avklart med dama hans? 2) Har du et "åpent forhold" med typen din? 3) Vet typen din at du flørter med en mann som har et "åpent forhold", at du skal møte ham i sommer? 4) Vet typen din at han du skal møte i sommer mener at sex ikke ville vært et problem, og at han mener at man skal nyte sommeren, livet og hverandre? Hvis svaret er "nei" på et eller flere av spørsmålene ovenfor, så synes jeg at du og typen bør ta en prat. Eh, hvorfor skulle det være et tulleinnlegg? "1) Er du sikker på at han har et "åpent forhold", og at dette er avklart med dama hans?" Det vet jeg ikke annet enn det han selv har sagt, men han påstår iallfall at dama har en egen elskerinne (!). "2) Har du et "åpent forhold" med typen din?" Nei, og jeg har alltid vært trofast. "3) Vet typen din at du flørter med en mann som har et "åpent forhold", at du skal møte ham i sommer?" Han har alltid visst at jeg chatter med folk på internett, men jeg legger ikke ut om hva jeg chatter om. Spurte han en gang om han ble sjalu fordi jeg chattet, men det bare fnøs han av. Skal ikke møte denne fyren alene, det er en gjeng på 6-7 mennesker som skal møtes. "4) Vet typen din at han du skal møte i sommer mener at sex ikke ville vært et problem, og at han mener at man skal nyte sommeren, livet og hverandre?!" Som sagt sier jeg ikke hva jeg chatter om, men typen min stoler fullt og helt på meg, slik jeg stoler på ham. Vi har aldri gitt hverandre grunn til å tvile på det. Hva denne andre fyren måtte mene er opp til ham, men det er opp til meg hva jeg gjør med det. Han kommer garantert ikke til å gjøre noe mot meg som jeg ikke vil! (Og jeg vil ikke være utro, bare for å ha det sagt.) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 ?? Har ikke du type?? ...noe sier meg at jeg bør lese mer i denne tråden.. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Eh, hvorfor skulle det være et tulleinnlegg? "1) Er du sikker på at han har et "åpent forhold", og at dette er avklart med dama hans?" Det vet jeg ikke annet enn det han selv har sagt, men han påstår iallfall at dama har en egen elskerinne (!). "2) Har du et "åpent forhold" med typen din?" Nei, og jeg har alltid vært trofast. "3) Vet typen din at du flørter med en mann som har et "åpent forhold", at du skal møte ham i sommer?" Han har alltid visst at jeg chatter med folk på internett, men jeg legger ikke ut om hva jeg chatter om. Spurte han en gang om han ble sjalu fordi jeg chattet, men det bare fnøs han av. Skal ikke møte denne fyren alene, det er en gjeng på 6-7 mennesker som skal møtes. "4) Vet typen din at han du skal møte i sommer mener at sex ikke ville vært et problem, og at han mener at man skal nyte sommeren, livet og hverandre?!" Som sagt sier jeg ikke hva jeg chatter om, men typen min stoler fullt og helt på meg, slik jeg stoler på ham. Vi har aldri gitt hverandre grunn til å tvile på det. Hva denne andre fyren måtte mene er opp til ham, men det er opp til meg hva jeg gjør med det. Han kommer garantert ikke til å gjøre noe mot meg som jeg ikke vil! (Og jeg vil ikke være utro, bare for å ha det sagt.) Da foreslår jeg at du forteller kjæresten din hvor landet ligger. Si at denne fyren du flørter med egentlig ønsker å ha sex med deg, at han lever i et "åpent forhold" og at han er åpen for at man skal nyte livet og hverandre. Hvis kjæresten din er så tolerant og lite sjalu som man får inntrykk av her, og dere stoler fullt og helt på hverandre, så er det heller ikke noe i veien for å være åpne ovenfor hverandre med hensyn til hvilke premisser man møter andre på. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151506886' post='3187517] ?? Har ikke du type?? ...noe sier meg at jeg bør lese mer i denne tråden.. Joda. Les mer i tråden så får du vel svar. (Og jeg får mer pepper.) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Da foreslår jeg at du forteller kjæresten din hvor landet ligger. Si at denne fyren du flørter med egentlig ønsker å ha sex med deg, at han lever i et "åpent forhold" og at han er åpen for at man skal nyte livet og hverandre. Hvis kjæresten din er så tolerant og lite sjalu som man får inntrykk av her, og dere stoler fullt og helt på hverandre, så er det heller ikke noe i veien for å være åpne ovenfor hverandre med hensyn til hvilke premisser man møter andre på. Ja, men jeg vil jo ikke ha sex med ham. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Ja, men jeg vil jo ikke ha sex med ham. Nei vel, hva så? Jeg synes du skal si til kjæresten din alt det du har sagt her. Og hvis du ikke har tenkt å ha sex, og kjæresten din er en lite sjalu person som stoler fullt og helt på deg, så må han da tåle å høre alt det du har skrevet til oss her? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Nei vel, hva så? Jeg synes du skal si til kjæresten din alt det du har sagt her. Og hvis du ikke har tenkt å ha sex, og kjæresten din er en lite sjalu person som stoler fullt og helt på deg, så må han da tåle å høre alt det du har skrevet til oss her? Nei, men hvorfor skal jeg bekymre ham unødig med noe som han ikke trenger å tenke på likevel? Har fortalt ham om den andre gangen da vi var på kino etc. og det lo han bare av og syntes det var hyggelig. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Nei, men hvorfor skal jeg bekymre ham unødig med noe som han ikke trenger å tenke på likevel? Har fortalt ham om den andre gangen da vi var på kino etc. og det lo han bare av og syntes det var hyggelig. Bekymre ham unødig? Hvorfor skulle han bli bekymret hvis han stoler fullt og helt på deg? Og er du sikker på at det er for å skåne ham at du ikke forteller dette? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Joda. Les mer i tråden så får du vel svar. (Og jeg får mer pepper.) Ikke alle som har de samme grensene som dere har ...Og der virker litt som om du planlegger å rote med han 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151509459' post='3187552] Ikke alle som har de samme grensene som dere har ...Og der virker litt som om du planlegger å rote med han Jaja. Jeg HAR ikke tenkt å rote med ham, men det er morsomt å bare leke litt med tanken. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Festlig tråd c",) Have fun! Hehe, ja, det tok litt av. Skal nok ha det moro ja, gleder meg som en liten gris! (For å treffe alle kjente igjen, ikke for at jeg skal kline.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.