Gå til innhold

Ja, han flørter med meg! Til den som måtte være interessert i en update. :)

Anbefalte innlegg

Gjest BattleClown
Skrevet

Har aldri diskutert det direkte, men både han og jeg har sett at vi har kysset andre på fest, så jeg regner med det ikke er noe problem.

Dere har altså vært sammen i 10 år, og dere har kysset andre folk på fester helt åpenlyst, men dere har aldri diskutert det?

Dette virker helt tullete. Man er da ikke sammen i 10 år uten å diskutere alt mulige av seksuelle holdninger osv, og spesielt ikke når dere småkysser andre på fester.

Dette virker som et tulleinnlegg for å få oppmerksomhet i en traurig hverdag!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• ShitDiddelyDo

8

• Goliath

4

• Ugga Bugga

4

Gjest Princess Peach
Skrevet

Dere har altså vært sammen i 10 år, og dere har kysset andre folk på fester helt åpenlyst, men dere har aldri diskutert det?

Dette virker helt tullete. Man er da ikke sammen i 10 år uten å diskutere alt mulige av seksuelle holdninger osv, og spesielt ikke når dere småkysser andre på fester.

Dette virker som et tulleinnlegg for å få oppmerksomhet i en traurig hverdag!

Det var ikke et tulleinnlegg, men svarene mine var ikke helt seriøse hele veien. Trodde ikke jeg skulle få så mye pepper for å uttrykke meg sleivete.

Ja, vi har kysset andre personer, men det har vært kamerater, og vi har begge synes det har vært greit.

Det som ikke hadde vært greit er hvis noen av oss hadde klina med noen som vi var tiltrukket av, altså annet enn tulleklining med kompiser.

Skrevet

Vi er litt barnslige, ja. Takk og pris for det. :)

Barnslig er en ting, umoden er noe helt annet.

Du virker en smule umoden.

Gjest sandex
Skrevet

Ja, nei, hva slags forhold han har til dama si skal nå ikke jeg blande meg opp i. Folk må få leve som de vil.

Jeg må rett og slett bare le av deg:)

Du er nok litt lei av å være i forhold, og lengter kanskje tilbake til den spennende singel-tiden da man kan flørte/kline/rote med hvem som helst:)

Men det kan utvikle seg til å bli mer en flørting, det må du være klar over! - og kanskje den andre parten forventer litt mer enn du har planer om..

Litt uskyldig klining, er ikke sikkert det blir med det :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg må rett og slett bare le av deg:)

Du er nok litt lei av å være i forhold, og lengter kanskje tilbake til den spennende singel-tiden da man kan flørte/kline/rote med hvem som helst:)

Men det kan utvikle seg til å bli mer en flørting, det må du være klar over! - og kanskje den andre parten forventer litt mer enn du har planer om..

Litt uskyldig klining, er ikke sikkert det blir med det :)

Ja, klar over det. :)

Får bare holde meg i skinnet.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Barnslig er en ting, umoden er noe helt annet.

Du virker en smule umoden.

Javel.

Skrevet

Javel.

Bare hyggelig og kunne bidra til litt selvinnsikt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bare hyggelig og kunne bidra til litt selvinnsikt.

Det er greit at du bidrar, men det er ikke dermed sagt at jeg er enig med deg. :)

Gjest sandex
Skrevet

Det var da voldsomt til reaksjon, da. Som sagt vet jeg ikke om det kommer til å skje noe i det hele tatt, mest sannsynligvis ikke.

Like fullt synes jeg ikke at å kline med noen andre er så alvorlig, det har både jeg og kjæresten min gjort.

Jeg for min del synes at du må gjøre som du vil her.. Mest trolig er den mannen bare litt tidsfordriv, som en ekstra spenning i hverdagen :) Det kan også gjøre godt for det forholdet at du har det bra:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du. Jeg er en enkel sjel. Det har du forstått. Men nå har jeg lest et og annet innlegg nedover i tråden her, og du tenner, så vidt jeg forstår, ikke på denne fyren, og du kan ikke tenke deg å ha sex med ham.

Med du vil kline.

Hva er poenget?

Når jeg kliner med noen vil jeg pule.

Hva er poenget med å kline hvis det ikke er fordi du er kåt og vil mer?

Det er kult å kline, ikke misforstå meg, men en av grunnene til at det er så stas å kline er jo at man øyner håp om noe mer, noe du ikke er klar for uansett.

Hva er da poenget?

Jævla luremus! ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du. Jeg er en enkel sjel. Det har du forstått. Men nå har jeg lest et og annet innlegg nedover i tråden her, og du tenner, så vidt jeg forstår, ikke på denne fyren, og du kan ikke tenke deg å ha sex med ham.

Med du vil kline.

Hva er poenget?

Når jeg kliner med noen vil jeg pule.

Hva er poenget med å kline hvis det ikke er fordi du er kåt og vil mer?

Det er kult å kline, ikke misforstå meg, men en av grunnene til at det er så stas å kline er jo at man øyner håp om noe mer, noe du ikke er klar for uansett.

Hva er da poenget?

Jævla luremus! ;)

Hihi, ja, jeg er en luremus.

Men det var jo han som ville kline da.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg for min del synes at du må gjøre som du vil her.. Mest trolig er den mannen bare litt tidsfordriv, som en ekstra spenning i hverdagen :) Det kan også gjøre godt for det forholdet at du har det bra:)

Et modig innlegg i alle "nei ikke gjør det, du er gal, teit og umoden"-innleggene. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hihi, ja, jeg er en luremus.

Men det var jo han som ville kline da.

Men han vil kline fordi han tror det kan bli noe mer. :)

Men hva er poenget med kun klining?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men han vil kline fordi han tror det kan bli noe mer. :)

Men hva er poenget med kun klining?

Det begynte jo med en spøk da vi var på kino, satt på siste rad og greier. Da "må" man liksom kline da. :)

Så fortsatte han å spøke om det på msn, og jeg måtte spørre ham om han egentlig var seriøs. Da sa han at han godt kunne ha tenkt seg å gjort det, ikke at vi SKULLE gjøre det.

Dette var en fjær som virkelig ble til fem høns. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det begynte jo med en spøk da vi var på kino, satt på siste rad og greier. Da "må" man liksom kline da. :)

Så fortsatte han å spøke om det på msn, og jeg måtte spørre ham om han egentlig var seriøs. Da sa han at han godt kunne ha tenkt seg å gjort det, ikke at vi SKULLE gjøre det.

Dette var en fjær som virkelig ble til fem høns. :)

Neida, ingen høns for min del. Man gjør som man lyster. :)

Jeg forstår fortsatt ikke poenget med å kline, og dermed kåte hverandre opp, uten mulig sex å se fram til.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Neida, ingen høns for min del. Man gjør som man lyster. :)

Jeg forstår fortsatt ikke poenget med å kline, og dermed kåte hverandre opp, uten mulig sex å se fram til.

Nei, det var vel ikke bare kliningen han kunne tenke seg da, men det er bare på det hypotetiske stadiet for min del. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det var vel ikke bare kliningen han kunne tenke seg da, men det er bare på det hypotetiske stadiet for min del. :)

Ah. Så dere klina ikke og skal ikke kline mer?

For det er i så fall det jeg ikke forstår poenget med. :)

Men jeg har ikke lest mer enn en håndfull innlegg i denne tråden, og er muligens ikke helt med.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ah. Så dere klina ikke og skal ikke kline mer?

For det er i så fall det jeg ikke forstår poenget med. :)

Men jeg har ikke lest mer enn en håndfull innlegg i denne tråden, og er muligens ikke helt med.

Nei, vi har aldri gjort noe "verre" enn å gi hverandre en klem som gode venner. :)

Det eneste han har sagt er vel i korte trekk at han synes jeg er en bra dame som han kunne tenke seg å rote med. Men jeg har jo ikke noe åpent forhold, så det blir bare på tankestadiet. Jeg tar det som et kompliment, jeg. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, vi har aldri gjort noe "verre" enn å gi hverandre en klem som gode venner. :)

Det eneste han har sagt er vel i korte trekk at han synes jeg er en bra dame som han kunne tenke seg å rote med. Men jeg har jo ikke noe åpent forhold, så det blir bare på tankestadiet. Jeg tar det som et kompliment, jeg. :)

Ok. Da er det ikke rart jeg ikke forsto en lyd over denne gleden av denne klininga som uansett aldri skulle bli noe mer.

Og det tar du naturligvis som det komplimentet det er. Alltid kult å høre at man er et bra kvinnfolk. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok. Da er det ikke rart jeg ikke forsto en lyd over denne gleden av denne klininga som uansett aldri skulle bli noe mer.

Og det tar du naturligvis som det komplimentet det er. Alltid kult å høre at man er et bra kvinnfolk. :)

For en forferdelig førstesetning av meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...