Gjest student for en periode Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har tatt permisjon i to år for å studere. Jeg har fast stilling å gå tilbake til og sikker inntekt. Jeg eier en verdifull leilighet og har gjeld på under halvparten av verditaktsten. Nå er jeg i den situasjonen at jeg trenger penger, men kan ikke bevise fast inntekt i øyeblikket. Jeg tjener en god del ved siden av studiene og har fått stipend og slikt så alt går rundt. Jeg har alltid vært en sikker betaling og fått høre før av banken at det ikke er noe problem å låne slike kunder som meg. Av en eller annen grunn gruer jeg meg til å spørre, og synes det er enklere å høre først hva dolere mener. 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Vil tro at du kan øke huslånet en del hvis du ønsker mer penger til andre ting. Snakk med banken din :-) 0 Siter
Gjest student for en periode Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Boligkreditt. Hva mener du med boligkreditt? Øke på lånet på leiligheten? 0 Siter
mrxx Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Selvsagt får du lån på dette grunnlaget, bare å gå i banken å spørre. Det er slutt på den tiden at du skal stå med lua i handa og ned på kne og be om lån, så bare ta deg en tur i banken din:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.