Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=3433507052114896375 Fantastisk! 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Etterligne kameralukkere og motorsager imponerer sikkert hunnene. Jeg tenkte å begynne å etterligne blafring med tusenlapper, kanskje det kunne lokke til seg noe? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Etterligne kameralukkere og motorsager imponerer sikkert hunnene. Jeg tenkte å begynne å etterligne blafring med tusenlapper, kanskje det kunne lokke til seg noe? Kemneren? 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Kemneren? Sannsynligvis, med mitt hell. 0 Siter
Gjest trond-h Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Utrolig. Så utrolig at jeg lurte på om det kunne være juks ! :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Utrolig. Så utrolig at jeg lurte på om det kunne være juks ! :-) Jeg husker jeg så dette i et naturprogram for lenge siden. Tror ikke BBC og David Attenborough driver med jukseinnslag. 0 Siter
Gjest trond-h Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Jeg husker jeg så dette i et naturprogram for lenge siden. Tror ikke BBC og David Attenborough driver med jukseinnslag. "Tror ikke BBC og David Attenborough driver med jukseinnslag. " Akkurat, de går for å være troverdige. Naturen inneholder mye rart ellers også, f.eks. trekkfugler som finner veien hit fra Sør-Afrika hvert år. Andre ting man kan undres over f.eks. Hvorfor faller ikke kunstis-løpersker som går inn i hurtig roterende spinn på slutten ? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 "Tror ikke BBC og David Attenborough driver med jukseinnslag. " Akkurat, de går for å være troverdige. Naturen inneholder mye rart ellers også, f.eks. trekkfugler som finner veien hit fra Sør-Afrika hvert år. Andre ting man kan undres over f.eks. Hvorfor faller ikke kunstis-løpersker som går inn i hurtig roterende spinn på slutten ? Pga at sentrifugalkraften drar like hardt i alle retninger? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.