Gjest Tyven tyven Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 http://www.sunnhordland.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060628/NYHENDE/106280002/-1/forside 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Sikkert et ekorn. Jeg så et ekorn rappe sokkene mine fra snora. Blomstertyven på kirkegården avslørte jeg: det var rådyr som spiste dem. 0 Siter
Gjest skogvokter Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Sikkert et ekorn. Jeg så et ekorn rappe sokkene mine fra snora. Blomstertyven på kirkegården avslørte jeg: det var rådyr som spiste dem. Ja, jeg så noen ekorn løpe rundt i litt for store dametruser 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Ja, jeg så noen ekorn løpe rundt i litt for store dametruser *LOL* 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det er tydeligvis agurktid nå. Jeg leste nettop den samme saken på Aftenposten. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Sikkert et ekorn. Jeg så et ekorn rappe sokkene mine fra snora. Blomstertyven på kirkegården avslørte jeg: det var rådyr som spiste dem. Eller en rev. Jeg husker en gang at en rev stakk av med den ene tøflen til bestefar. Det var utrolig morsomt :-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Sikkert et ekorn. Jeg så et ekorn rappe sokkene mine fra snora. Blomstertyven på kirkegården avslørte jeg: det var rådyr som spiste dem. Å ekorn liker bare truser!? 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Ja, jeg så noen ekorn løpe rundt i litt for store dametruser Moroklumpen :-) De dytter dem i bolet sitt for å sove varmt på og varme unger da vuttu. De stal også twistdotter, hyssing og filler et sted jeg jobba. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Å ekorn liker bare truser!? De liker små plagg som de kan lett få med seg. Jeg tror ikke de vet at det er truser, eller at perverse menn får skylda. 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det er tydeligvis agurktid nå. Jeg leste nettop den samme saken på Aftenposten. De liker best "pervers mann" varianten. Ekorn med sans for varm isolasjon i redet sitt blir for kjedelig å snakke om. Jeg liker bedre å tenke på et varmt og fornøyd ekorn med unger i et reir fullt av småvask. 0 Siter
mrxx Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Alle 15 da gitt. Hvis det er en person, antagelig da en mann vil jeg tro, så lurer jeg på hvorfor han tok så mange, da burde ei ha vært nok. Da sitter han vel og napper seg i loffen et sted og koser seg:-) Men det kan være et dyr også.......hmmm et sexdyr kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.