Gjest hjerteskjærende Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 for foreldrene: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121358 Jeg skjønner ikke hvordan det går an å sitte og feste når man har ansvar for barn. 0 Siter
Juneau Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Nå kjenner jo ingen av oss sofakommentatorer alle detaljer i denne saken. Jeg synes vi skal holde oss for gode til å dømme foreldreskapet som ble utvist her, nord og ned ut ifra hva som står i tabloidene. Det står i artikkelen at det var en "gatefest". Dette kan jo ha vært en fest som inkluderer både barn og voksne. Kanskje har det vært aktiviter der for barn. Hva vet vi. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Nå kjenner jo ingen av oss sofakommentatorer alle detaljer i denne saken. Jeg synes vi skal holde oss for gode til å dømme foreldreskapet som ble utvist her, nord og ned ut ifra hva som står i tabloidene. Det står i artikkelen at det var en "gatefest". Dette kan jo ha vært en fest som inkluderer både barn og voksne. Kanskje har det vært aktiviter der for barn. Hva vet vi. Det sto jo at barna var i hoppetårn på utsiden av baren. Var sikkert noe ala byfesten i Lillestrøm eller noe. Så jeg tviler på at det var hæla i taket og tenna i tapeten der inne. Var sikkert midt på lyse dagen også, og foreldrene tok seg en pils mens barna hadde det morro i hoppetårnet. Jeg synes også det er en drøy påstand å kritisere foreldrene her. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det sto jo at barna var i hoppetårn på utsiden av baren. Var sikkert noe ala byfesten i Lillestrøm eller noe. Så jeg tviler på at det var hæla i taket og tenna i tapeten der inne. Var sikkert midt på lyse dagen også, og foreldrene tok seg en pils mens barna hadde det morro i hoppetårnet. Jeg synes også det er en drøy påstand å kritisere foreldrene her. Helt enig. 0 Siter
puttelull Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Nå kjenner jo ingen av oss sofakommentatorer alle detaljer i denne saken. Jeg synes vi skal holde oss for gode til å dømme foreldreskapet som ble utvist her, nord og ned ut ifra hva som står i tabloidene. Det står i artikkelen at det var en "gatefest". Dette kan jo ha vært en fest som inkluderer både barn og voksne. Kanskje har det vært aktiviter der for barn. Hva vet vi. Et hoppeslott tyder vel på at dette var en "folkefest" mer enn et fylleslag. Uansett, pressa vil selge aviser, og vi kan ikke sitte her å hovere og være "besserwissere", når vi ikke vet mer enn det vi gjør. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det sto jo at barna var i hoppetårn på utsiden av baren. Var sikkert noe ala byfesten i Lillestrøm eller noe. Så jeg tviler på at det var hæla i taket og tenna i tapeten der inne. Var sikkert midt på lyse dagen også, og foreldrene tok seg en pils mens barna hadde det morro i hoppetårnet. Jeg synes også det er en drøy påstand å kritisere foreldrene her. Midt på lyse dagen!? Ungene ble jo meldt savnet først kl. 2 om natta! I tillegg har foreldrene mistet foreldreretten til et yngre barn enn disse to tidligere. Nei, jeg tror faktisk foreldrene kan kritiseres her. 0 Siter
Gjest nesten litt provosert! Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Nå kjenner jo ingen av oss sofakommentatorer alle detaljer i denne saken. Jeg synes vi skal holde oss for gode til å dømme foreldreskapet som ble utvist her, nord og ned ut ifra hva som står i tabloidene. Det står i artikkelen at det var en "gatefest". Dette kan jo ha vært en fest som inkluderer både barn og voksne. Kanskje har det vært aktiviter der for barn. Hva vet vi. Ikke alle klarer å være "perfekte" foreldre 24/7. Finnes nok barn som har det langt verre enn at foreldrene deltar i en gatefest. Hadde jeg mista ungene mine sånn skjønner jeg at jeg ikke hadde fått noe støtte hos deg. I 2006 synes jeg det blir litt for snevert å skylde på foreldre når barn blir bortført og drept. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.