Gå til innhold

dere som ha guttevenner....

Anbefalte innlegg

Gjest jentevennen
Skrevet

Hvordan er deres guttevenner? Er de i deres øyne attraktive, eller helt uaktuelle for et forhold? Er dere mye sammen alene, eller er dere alltid en gjeng? Jeg bare lurer, med tanke på at to av ulike kjønn som tilbringer mye tid sammen og liker hverandre godt, har vel store sjangser for å bli betatt?

Videoannonse
Annonse
Angelica :o)
Skrevet

Jeg har en del kompiser. Var myye mer sammen med de før, ca hver dag. Har vært så mye sammen med de at jeg ser på de mer som brødre en potensielle kjærester :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Sånn objektivt sett synes jeg at guttevennene mine er ganske kjekke, ja. Men det blir på samme måten som at jeg kan synes venninnene mine er pene. En betraktning, rett og slett.

Men når de blir kompiser og jeg kjenner dem så godt, forsvinner også alle spenninger i forhold til tiltrekning/sex.

Jeg har etpar kompiser jeg har overnattet sammen med flere ganger, av praktiske årsaker, også etter at jeg fikk kjæreste og ble gift. Det har aldri vært noe tull - vi skravler og sover.

Skrevet

Noen attraktive, andre ikke. Har flere guttevenner, noen er jeg sammen med flere ganger i uka.

Har vært litt flørting m.m med et par guttevenner oppigjennom årene, men har aldri blitt sammen med noen. Heller ikke blitt uvenner med noen selv om noe har overskredet vennskapsgrensen.

Jeg setter kjempestor pris på guttevennene mine og ville absolutt ikke vært dem foruten.

Gjest mammapia
Skrevet

Tror det er umulig at ikke en av partene, kanskje begge, med kanskje til ulik tid blir betatt av den andre, eller føler en litt sexuell tilknytning til denne. Ikke uten grunn at mange bruker nettopp kompiser slik som knullevenner når de er mellom forhold. mange ødelegger også vennskap ved å ha sex, og mange får problemer når de forelsker seg i bestevennen som ikke ser på deg som annet enn bror/søster/venn.

Ville være rart om to mennesker av motsatt kjønn som kommer så nært hverandre aldri følte noen dragning mot hverandre også følelsesmessig/sexuelt.

Mange har en flørtet tone uten at de kanskje tenker over det selv.

Skrevet

Jeg har alltid hatt guttevenner og det er ikke noen jeg kunne tenke meg å være kjæreste med.

Jeg klarer ikke å være sammen med noen jeg ikke er forelsket i og det blir jeg der og da og det har aldri skjedd over tid.

Skrevet

Tja, jeg kan jo bare snakke for meg selv, og mine venner. Av mine 10 beste venner er halparten gutter. De er minst like gode venner for meg, som venninne mine, men jeg bruker dem nok på litt forskjellig måte. Guttene snakker jeg mye om fotball, jobb, sex (mer detaljer enn jeg ville klart å diskutere med en venninne) og andre jenter (hjelper dem med råd). Venninnesnakk inkluderer mer følelser (ala "hva mener han egentlig osv ;)) mindre sex, og mer trøst om jeg er lei meg.

Jeg opplever at guttevennene mine stiller minst like mye opp for meg. De er alle snille, gode og smarte gutter, men av ulike årsaker er det absolutt ingen tilltrekning fra min side - og så langt jeg vet - ikke fra deres heller. Det har aldri vært aktuelt, og blir det heller ikke..

Skrevet

Mine guttevenner er helt OK, men jentevennene har jeg mye trøbbel med.

Skrevet

Har masse kjekke guttevenner men kunne aldri tenkt meg å hatt sex med de eller havnet i noe forhold med de...

Bortsett fra typen min da :) Var jo kompiser i noen år (ikke nære venner, men) før vi ble sammen :)

Gjest Frk.Embla
Skrevet

Det er vel alltid en mulighet for at det kan skje.

Men jeg for min har aldri tenkt i de baner.

Og slik er det vel for de fleste. Du har ikke lyst å ødelegge et godt vennskap. Skulle det mot all formodning oppstå kribling i kroppen med tanke på en kamerat, så vil nok de fleste tenke seg om både 5 og 6 ganger før noe skjedde. Svaret du da evt kom frem til, var nok ganske sikkert at det ikke var noen god ide.

Nå er muligens jeg sær på området, men det er akkurat som gode venner av motsatt kjønn blir liksom avseksualiserte.

Gjest Nei - ikke i dag
Skrevet

Har en guttevenn. Har hatt han i 16 år. Vi har ikke mye kontakt, men veldig god kontakt. Har hatt sex for mange år siden, og det kunne jeg klart tenke meg igjen...men jeg er nå (desverre?) gift...

Gjest bobsey
Skrevet

De er helt uaktuelle for forhold. En av dem syns jeg er attraktiv rent utseendemessig, de andre ikke. Men de er så greie, og liker meg. Vi flørter ikke, men er oppmerksomme og støttemde mot hverandre.

Skrevet

Har flere guttevenner som jeg tilbringer tid med både alene og sammen med andre, kunne ikke falt meg inn å ha noe slags seksult forhold til noen av de.

matildes mor
Skrevet

Jeg har flere guttevenner.

Flesteparten av de er uaktuelle som seksuelle objekt for meg;-) Vi trives i hverandres selskap og har mye å snakke om,besøker hverandre(både med og uten ektefeller),ringer og i det hele tatt det som alle venner gjør.

Av alle guttevennene jeg har hatt opp igjenom åra er det noen-det må jeg innrømme,som jeg har hatt sex med i tillegg....

Men pr idag( av de kompisene jeg har beholdt) er det kun en som jeg har hatt sex med for noen år tilbake.

Vennskapet vårt har holdt etter dette og vi er skjønt enige om at det var moro-men et forhold hadde vært dødfødt.

Men det er klart når to personer av ulikt kjønn omgåes mye så vil det jo i de fleste tilfeller være en liten tjangs for at det kan oppstå spenninger.

Skrevet

Jeg har ikke hatt _veldig_ mange guttevenner, men av de jeg har hatt er det bare de homofile som ikke har kommet med seksuelle invitter en eller annen gang.

En av dem ble jeg litt betatt av, men han hadde kjæreste så jeg gjorde ikke noe med det. De fleste her er sikkert uenige med meg, men jeg tror det kan være litt farlig å dyrke slike vennskap for mye hvis man er i et forhold. Det er å be om trøbbel.

Skrevet

Mine beste venner de siste 7-8 årene har vært guttevenner. Vi har hatt mye til felles og trivdes i hverandres selskap, men har vært helt uaktuelt med noe mer fra min side.

Passelig bitter i etterkant når man finner ut at de egentlig bare er henger sammen med deg fordi de er forelska i deg eller noe sånn. Leker såååå gode venner leeeenge, og vips så er de borte...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...