Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har gått på ppillen Yasmin i 4 år. Når jeg skulle ha mensen ifølge brettet kom den ikke. Jeg gikk ikke videre på neste brett siden den ikke kom.Selv om jeg ikke tok piller har mensen fremdeles ikke kommet( det er vel gått 3 uker) Har tatt to graviditets tester, den ene tror jeg ble ødelagt og den andre viste negativt, har ikke fått time hos lege ennå. Har i tillegg hvert plaget med ømme bryster. Er det noe mulighet for at jeg kan være gravid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/236738-uteblitt-mens-ved-p-pille-bruk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tatt pillene til rett tid? Har du vært syk (oppkast/diaree)? Har du brukt noen medisiner som kan hemme opptaket av p-pillen?

Dersom du har tatt pillene slik du skal, og ikke har vært syk/brukt medisiner som kan hemme opptaket av hormonene i p-pillen, er det lite sannsynlig at du er gravid. p-pillene kan klusse til syklusen og også ha bivirkninger som ligner på graviditetssymptomer.

Uansett: Dersom du er i tvil, ta en test til.

Har du tatt pillene til rett tid? Har du vært syk (oppkast/diaree)? Har du brukt noen medisiner som kan hemme opptaket av p-pillen?

Dersom du har tatt pillene slik du skal, og ikke har vært syk/brukt medisiner som kan hemme opptaket av hormonene i p-pillen, er det lite sannsynlig at du er gravid. p-pillene kan klusse til syklusen og også ha bivirkninger som ligner på graviditetssymptomer.

Uansett: Dersom du er i tvil, ta en test til.

ok, tusen takk for svar:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...