monass Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Hvilket beløp legger man seg på når man er forlover og gir gave alene? Hva kjøper man til to voksne mennesker som gifter seg? De elsker å reise, har masse kunst, drikker ikke alkohol, er interessert i historie, har ingen barn, har "alt" til huset og ikke interessert i tekniske duppeditter???? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Har du spurt dem om hva de ønsker seg? 0 Siter
nilia Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 1000-1500 kr kanskje? Spørs hvilket forhold man har til den man er forlover til. Hvis personen i tillegg er i familie (bror/søster), så hadde jeg nok gitt rundt 1500,- 0 Siter
monass Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 Har du spurt dem om hva de ønsker seg? Selvfølgelig :-) De vet ikke hva de skal ønske seg.... så sier de penger så de kan tenke ut hva de ønsker seg... Jeg har lyst til å gi noe annet enn penger, men det er vanskeligere å finne noe enn det jeg trodde. Derfor ønsket jeg tips 0 Siter
monass Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Skrevet 28. juni 2006 1000-1500 kr kanskje? Spørs hvilket forhold man har til den man er forlover til. Hvis personen i tillegg er i familie (bror/søster), så hadde jeg nok gitt rundt 1500,- Er ikke slekt, og hadde rundt 500 som utgangspunkt... Bruden får egen "forlover"gave av meg. Det er innspilling av cd i studio, og det kommer på ca. 1.500 - 2.000.. Største problemet akkurat nå er å finne ut hva jeg gir i gave :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Selvfølgelig :-) De vet ikke hva de skal ønske seg.... så sier de penger så de kan tenke ut hva de ønsker seg... Jeg har lyst til å gi noe annet enn penger, men det er vanskeligere å finne noe enn det jeg trodde. Derfor ønsket jeg tips Ønsker de seg penger, ville jeg gitt penger. Det er så kjedelig å få ting man egentlig ikke vil ha (særlig hvis man ikke er glad i å bytte.) CDen til bruden er vel fin nok gave i seg selv. 0 Siter
Gjest et forslag til noe Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 En ny koffert/bag/veske til reise eller fotoalbum de kan ha reisebildene i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.