Gjest nyah_lita84 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 The Black Album er nok ikke det kvalitativt beste - men helt klart gruppens mest kommersielle album. Nå har jeg i og for seg ikke så mye imot det nedtonede lydbildet på den plata; men synes en del av låtene generelt sett er for dårlig strukturert, og tendenserer mot å bli kjedelige og monotone. På samme måte som på "...And Justice For All". Men Black Album er en bra plate; og kunne blitt langt bedre om de hadde kuttet ved dødflesket og fjernet en tre-fire låter fra denne ;-) Bare du ikke vil fjerne Nothing Else Matters!!!!! =) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Bare du ikke vil fjerne Nothing Else Matters!!!!! =) Husker ikke hele plata nå, men laglig til for hugg fra min side vil vel være de jeg på stående fot ikke erindrer; "Holier than thou", "Don't tread on me", "Through the never" og "Struggle within". 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Husker ikke hele plata nå, men laglig til for hugg fra min side vil vel være de jeg på stående fot ikke erindrer; "Holier than thou", "Don't tread on me", "Through the never" og "Struggle within". dæven! må si jeg er enig med deg! =) de er jo ikke noe å høre på!!!! 0 Siter
Hawkwind Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 dæven! må si jeg er enig med deg! =) de er jo ikke noe å høre på!!!! ...og mine favorittkutt på skiva er vel "Sad But True", "God that failed" og "My friend of misery". Lenge siden jeg har hørt på den skiva nå - tror jeg får ha en liten Metallica-stund i kveld ;-) 0 Siter
Gjest nyah_lita84 Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 ...og mine favorittkutt på skiva er vel "Sad But True", "God that failed" og "My friend of misery". Lenge siden jeg har hørt på den skiva nå - tror jeg får ha en liten Metallica-stund i kveld ;-) mine favoritter er nok "N.E.M", "The unforgiven", "enter Sandman" og "my friend of misery".... ja, dette metallica-greiene går ofte i rykk og napp her i gården! =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.