flisa Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Ja, *knis* Jeg også... Ser for meg en gammel gammel mann. Hehe, hørtes utrolig tøft ut å ha en oldefar som sender sms:) Jeg synes jeg ser gamlehjemmet om en del år. Da holder det ikke med grøt og rød saft. Da skal det selvfølgelig være bredbånd, IP telefoni, og alle har en laptp hver, der de sitter å laster inn bilder av barnebarna. klart det! jeg, som er mormor gjør jo det nå - slutter vel sikkert ikke med det! 0 Siter
flisa Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Er din oldefar 66? what? 63 - - nei - min far. Han er oldefar til mitt barnebarn .) 0 Siter
Babette Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Ja, *knis* Jeg også... Ser for meg en gammel gammel mann. Hehe, hørtes utrolig tøft ut å ha en oldefar som sender sms:) Jeg synes jeg ser gamlehjemmet om en del år. Da holder det ikke med grøt og rød saft. Da skal det selvfølgelig være bredbånd, IP telefoni, og alle har en laptp hver, der de sitter å laster inn bilder av barnebarna. Og så danses det rullatordans til Deep Purple og Rolling Stones. 0 Siter
Dory Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Og så danses det rullatordans til Deep Purple og Rolling Stones. *ler* Jepp:)) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 2 ting som var utrolig søtt... Det første at han vil gi deg en gave. Og det andre, at han sendte SMS! For en tøff morfar:)) Jeg er sikker på at jeg er en av de få som får bursdags-MMS av morfaren min hvert år 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hihi, jeg fikk også den samme drømme-sms´en :-D Si fra om du finner ut noe!!! Vel det tar sikkert noen dager. Morfaren vår kan kanskje glimte til på enkelte områder, men nettbank har jeg ingen tro på at han har tatt i bruk 0 Siter
Adriana Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Vel det tar sikkert noen dager. Morfaren vår kan kanskje glimte til på enkelte områder, men nettbank har jeg ingen tro på at han har tatt i bruk Hihi... Kanskje det er det han skal øve seg på nå? :-D 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Oldefar sender da også SMS i vår familie han er 63 år og var yrkesaktiv innti nylig - det er helt vanlig å ha mobiltelefoner på jobb i dag - også for gamle gubber...hehe Men jeg tenkte også en sånn morfar: http://www.adam.tinworth.name/pics/sleeping-grandad.jpg hihi Våre barns besteforeldre er da over 70 år og sender SMS, riktignok ikke med spørsmål om kontonr dessverre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.