Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker å ha lest at det er en del kjente Londonfarere her.....

Noen som har vært på dette hotellet i London?

http://www.hostelseurope.com/hostel.php/1633_AlbertHotel

Hvor ligger det og hvor langt er det fra centrum?

Egentlig ville vi på et annet hotell som ligger rett ved Oxford street, som vi har vært på før, men de hadde bare dobbeltrom og for oss med 3 barn måtte vi ha 2 rom og det ble vel dyrt.

En annen ting. Hvor langt tar det fra Stanstead flyplass og inn til London?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale dere Henrys hotel som ligger ved Hyde park. Koster rundt 350 kr natta, hotellet har svømmebasseng, inkludert frokost og veldig kjekke hotellarbeidere. Hotellet ligger i et rolig strøk. Undergrunn-systemet er så godt at du kommer deg rundt i hele London kjapt og enkelt.

thinkerbell
Skrevet

skummelt mange harry hotell i London, jeg har ikke vært borti dette men sjekk det ihvertfall -nøye- ut. det går tog stanstead express hvert kvarter inn til sentrum og den turen er vel på ca 45 min.

Skrevet

Jeg vil anbefale dere Henrys hotel som ligger ved Hyde park. Koster rundt 350 kr natta, hotellet har svømmebasseng, inkludert frokost og veldig kjekke hotellarbeidere. Hotellet ligger i et rolig strøk. Undergrunn-systemet er så godt at du kommer deg rundt i hele London kjapt og enkelt.

Man får ikke hotellrom ved Hyde Park/Bayswater for 350,- pr natt. Det tror jeg ikke noe på. Det må i så fall være pr person i dobbeltrom.

Gjest togli
Skrevet

Jeg likte det hotellet, men synes dobbeltrommene var fryktelig små...

Skrevet

Jeg likte det hotellet, men synes dobbeltrommene var fryktelig små...

Ikke kom å si at dette hotellet er dyrt. Jeg husker at vi betalte ca. 1600 til sammen for 4 overnattinger i påskerferien.

Rommene er små, men det er typisk engelske hotell.

Gjest togli
Skrevet

Ikke kom å si at dette hotellet er dyrt. Jeg husker at vi betalte ca. 1600 til sammen for 4 overnattinger i påskerferien.

Rommene er små, men det er typisk engelske hotell.

Neida, dyrt er det ikke, men jeg fikk litt klaustrofobi av rommene og korridorene. Har ikke bodd på andre engelske hoteller, så noe sammenligningsgrunnlag har jeg desverre ikke.

Skrevet

Prisen står oppgitt til 89 pund per dobbeltrom og det blir jo over 1000 kr per natt. Dyrt syns jeg

Rooms from £24.5 Per Person based on 2 persons sharing a Double room

se litt lenger ned på sida

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...