Gjest bebba Skrevet 1. april 2001 Skrevet 1. april 2001 Kan noen forklare for meg under hvilken kategorie nozinan kommer. Er det sovemedisiner, beroligende eller? 0 Siter
Klingon Skrevet 1. april 2001 Skrevet 1. april 2001 http://www.elanderspublishing.no/medisinhandboken/sok/sok.htm Du kan jo se her om du finner det. 0 Siter
Zitha Skrevet 1. april 2001 Skrevet 1. april 2001 Jeg fikk noen tabletter med nozinan på legevakten en gang. Jeg fikk beskjed om at de var smertestillende og beroligende. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 1. april 2001 Skrevet 1. april 2001 Nozinan hører til gruppen lavpotente, førstegenerasjons nevroleptika (antipsykotika). Nozinen brukes nå svært lite til denne opprinnelige indikasjonen. Nåværende bruk er fortrinnsvis som sovemiddel og som forsterker til smertestillende medisiner. 0 Siter
Gjest aughii Skrevet 1. april 2001 Skrevet 1. april 2001 Nozinan er hverken beroligende, smertestillende eller noe som helat. Det er en pille som man blir meget syk av å ta. Hehe... Nozinan ut av felleskatalogen, ja nå!! ;-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.