Gjest Har blitt tilbudt jobb Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Som ufaglært servitør. 80 kr/timen. Pluss ca. 10 kr (max.20) i drikkepenger. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Max sum i driks??? "........................................" 0 Siter
Gjest Har blitt tilbudt jobb Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Max sum i driks??? "........................................" Det ble nok litt rart skrevet. Jeg får selvsagt alle drikkepengene, men fikk beskjed om at det sjelden ble mer enn 10-20 kr i timen. 0 Siter
Gjest Har blitt tilbudt jobb Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Nei, det er virkelig dårlig. Vet du noe om normal lønn? 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det ble nok litt rart skrevet. Jeg får selvsagt alle drikkepengene, men fikk beskjed om at det sjelden ble mer enn 10-20 kr i timen. hvis du er jente og flørter med fulle menn du serverer for kan man få masse driks.. men det er jo å utnytte sin seksualitet å ottar vil kalle det prostitusjon 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det ble nok litt rart skrevet. Jeg får selvsagt alle drikkepengene, men fikk beskjed om at det sjelden ble mer enn 10-20 kr i timen. hvis du er jente og flørter med fulle menn du serverer for kan man få masse driks.. men det er jo å utnytte sin seksualitet å ottar vil kalle det prostitusjon 0 Siter
mynaeve Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Vet du noe om normal lønn? Nå er det veldig mange år siden jeg selv jobbet som servitør i sommerferien, men selv da var lønna på over 100 kroner. 0 Siter
Gjest Har blitt tilbudt jobb Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1151535741' post='3188364] Bra hvis du er sånn 14 år.. Eh... Jeg er ca. et tiår eldre. 0 Siter
Gjest Har blitt tilbudt jobb Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 hvis du er jente og flørter med fulle menn du serverer for kan man få masse driks.. men det er jo å utnytte sin seksualitet å ottar vil kalle det prostitusjon Det er jeg ikke så interessert i. Dessuten er det på en familierestaurant. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det er jeg ikke så interessert i. Dessuten er det på en familierestaurant. er ikke godt betalt hvis du er over 18 år , i tillegg skal du få tillegg for kvelder,helger og netter 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det kan umulig være godt betalt - jeg fikk mer pr. time da jeg hadde den typem jobber for over ti år siden. 0 Siter
Gjest Har blitt tilbudt jobb Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 er ikke godt betalt hvis du er over 18 år , i tillegg skal du få tillegg for kvelder,helger og netter Takk for svar! Jeg begynner å lure litt på denne jobben nå. Jeg er over 18 år. Jeg har også sendt en e-mail til fagforreningen for å høre hva de sier til det. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det kan umulig være godt betalt - jeg fikk mer pr. time da jeg hadde den typem jobber for over ti år siden. Det ser ut som om jeg "må" finne meg en annen jobb. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det ble nok litt rart skrevet. Jeg får selvsagt alle drikkepengene, men fikk beskjed om at det sjelden ble mer enn 10-20 kr i timen. Ok :-) Vel, nå vet jeg ikke hva som er vanlig for servitører, ufaglærte eller ei, men det er jo ikke veldig mye penger da. Det kommer selvfølgelig an på hvor gammel du er, og hvor mange års arbeidserfaring du har. ".............................................." 0 Siter
Sofline Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Det ser ut som om jeg "må" finne meg en annen jobb. Hehe.. er visst ikke så god til å bruke alias. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Ok :-) Vel, nå vet jeg ikke hva som er vanlig for servitører, ufaglærte eller ei, men det er jo ikke veldig mye penger da. Det kommer selvfølgelig an på hvor gammel du er, og hvor mange års arbeidserfaring du har. ".............................................." Jeg vet heller ikke hva som er normalt, men i følge de andre her er det dårlig betalt, så jeg får heller revurdere om jeg skal takke ja. Jeg har sendt en e-mail til fagforreningen min for å høre hva de sier til lønna. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Hehe.. er visst ikke så god til å bruke alias. :-) Uffda...men det gjør vel ikke så mye? ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.