Gå til innhold

Bra eller dårlig betalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uffda...men det gjør vel ikke så mye? :o)

Det er verre ting å oute seg på... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg lett litt på nett og funnet ut at overenskomsten er mellom 122 og 137 kr i timen. Så takk til alle som overbeviste meg om at lønna jeg ble tilbudt er dårlig betalt! :-)

Gjest Frk.Embla
Skrevet

Hallloo!!!!

Det synes jeg var lite, veldig lite. Da jeg startet som ufaglært servitør for 5 år siden hadde jeg 100kr timen. Og var oppe i 115 kr da jeg sluttet.tipsen som kom inn ble delt likt mellom servitører og kokker.

Det er så dårlig betalt at det er latterlig! Ville aldri godtatt slik dårlig lønn. Det er ren utnyttelse. lo`s sommerpatrulje burde blitt tipset om den arbeidsplassen.

Gjest men du...
Skrevet

Nå har jeg lett litt på nett og funnet ut at overenskomsten er mellom 122 og 137 kr i timen. Så takk til alle som overbeviste meg om at lønna jeg ble tilbudt er dårlig betalt! :-)

Bor ikke du i Danmark? Da er ikke lønnen så uvanlig trodde jeg.

Skrevet

Bor ikke du i Danmark? Da er ikke lønnen så uvanlig trodde jeg.

Jeg bor i Danmark ja, men Danmark er på høyde på Norge når det gjelder lønnsnivå. Hvis noe så er det høyere enn i Norge før man trekker skatt. Når jeg ser hva tariffen er (og hva de betaler andre steder) skjønner jeg jo at dette er dårlig lønn.

Skrevet

Hallooo.....det må da være elendig, jeg jobbet litt som servitør i -99 og hadde da 109 kr timen.

Gjest sandex
Skrevet

KJEMPEDÅRLIG!!

Kjenner ei kassadame på Rema som tjener 132,- pr. time:)

Skrevet

Kjempedårlig. Assistentene mine får 124 kr timen og det er rene kosejobben. Litt husarbeid, kaffedrikking og shopping.

Skrevet

Det er verre ting å oute seg på... :-)

Tror ikke så mange tenker mindre om deg selv om du er en underbetalt servitør. Heller tvert imot, spør du meg :-)

"............................................."

Angelica :o)
Skrevet

Eh... Jeg er ca. et tiår eldre.

He he.. da bør du vel lett takke nei??

Skrevet

Tror ikke så mange tenker mindre om deg selv om du er en underbetalt servitør. Heller tvert imot, spør du meg :-)

"............................................."

*lol* :-)

Skrevet

Jeg har fått svar fra fagforreningen, og de vil at jeg kommer til dem og får godkjent kontrakten før jeg underskriver. De sier også at lønna jeg ble tilbudt er altfor lav.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...