Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg foreslår at Doktor Online oppretter et nytt underforum kalt Klagemuren. Her vil vi kunne skrive ut våre frustrasjoner, slik at disse ikke blandes ut på Åpent Forum, Psykiatri-forum, osv. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Huff, nei.. Det høres deprimerende ut ;-) Jeg har tro på at positiv tenkning fører til glede og lykke. Med et slikt forum vil kanskje folk som føler seg litt deppa, bli fast inventar der inne. Dermed blir man enda mer deppa. Kanskje bør vi heller tåle at folk, på åpent, spør om absolutt alt de har på hjertet. Ingen vet hva som er viktig/uviktig for andre. Toleranse for forskjeller bør vi ha mer av her inne. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Huff, nei.. Det høres deprimerende ut ;-) Jeg har tro på at positiv tenkning fører til glede og lykke. Med et slikt forum vil kanskje folk som føler seg litt deppa, bli fast inventar der inne. Dermed blir man enda mer deppa. Kanskje bør vi heller tåle at folk, på åpent, spør om absolutt alt de har på hjertet. Ingen vet hva som er viktig/uviktig for andre. Toleranse for forskjeller bør vi ha mer av her inne. Jeg kan ikke si at jeg opplever utpreget toleranse fra de store skarer her på Åpent Forum. Dessuten har jeg tro på at jeg vil møte flere likesinnede på Klagemuren. Det vil også kunne utvikles spesielle former for humor faktisk. Og - man vil få flere relevante kommentarer. Og - viktigere - man vil kunne skriver det man har på hjertet, uten å måtte tenke så mye på at noen kan bli frustrert på det man skriver. Man vil finne likesinnede. Det er vel det viktigste. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Huff, nei.. Det høres deprimerende ut ;-) Jeg har tro på at positiv tenkning fører til glede og lykke. Med et slikt forum vil kanskje folk som føler seg litt deppa, bli fast inventar der inne. Dermed blir man enda mer deppa. Kanskje bør vi heller tåle at folk, på åpent, spør om absolutt alt de har på hjertet. Ingen vet hva som er viktig/uviktig for andre. Toleranse for forskjeller bør vi ha mer av her inne. Og det er ikke snakk om at man graver seg ned i elendighet. Det er tvertimot heller snakk om at man skriver ut sin elendighet. Slik at man går lettet videre. Forskjell på det vet du. Det er en utbredt vrangforestilling i denne verden om at det å prate ut sine negative tanker, er negativt. Tvertimot, ved å prate ut sine negative tanker, så skaper man plass for positive. Det å ikke prate ut sine negative tanker, kan ofte være det samme som å feie ting under teppet. Slik at det ligger der som udetonert materiale i fremtiden. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Huff, nei.. Det høres deprimerende ut ;-) Jeg har tro på at positiv tenkning fører til glede og lykke. Med et slikt forum vil kanskje folk som føler seg litt deppa, bli fast inventar der inne. Dermed blir man enda mer deppa. Kanskje bør vi heller tåle at folk, på åpent, spør om absolutt alt de har på hjertet. Ingen vet hva som er viktig/uviktig for andre. Toleranse for forskjeller bør vi ha mer av her inne. Og det er jo en kjensgjerning at jeg har fått masse kritikk her på Åpent Forum også. Et slikt forum vil kunne hjelpe disse menneskene som klager, til å få en bedre opplevelse her på Åpent Forum. Dessuten vil vi som skriver sutring og klaging her på Åpent nå, slippe å gå med dårlig samvittighet og "frykt" for å skape negative reaksjoner hos disse leserne. 0 Siter
piluttanlei Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg kan ikke si at jeg opplever utpreget toleranse fra de store skarer her på Åpent Forum. Dessuten har jeg tro på at jeg vil møte flere likesinnede på Klagemuren. Det vil også kunne utvikles spesielle former for humor faktisk. Og - man vil få flere relevante kommentarer. Og - viktigere - man vil kunne skriver det man har på hjertet, uten å måtte tenke så mye på at noen kan bli frustrert på det man skriver. Man vil finne likesinnede. Det er vel det viktigste. Jeg syns at du er på god vei her, dessuten så må jeg beundre din evne til å svare på dine egne innlegg ;-) Ha en underbar dag ! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg syns at du er på god vei her, dessuten så må jeg beundre din evne til å svare på dine egne innlegg ;-) Ha en underbar dag ! Jeg svarer ikke på mine egne innlegg. Det er riktigere å si at jeg skriver utfyllende kommentarer og presiseringer til de foregående innleggene mine. Du forsøker å være morsom. Jeg ser jo det. Greit det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Og det er ikke snakk om at man graver seg ned i elendighet. Det er tvertimot heller snakk om at man skriver ut sin elendighet. Slik at man går lettet videre. Forskjell på det vet du. Det er en utbredt vrangforestilling i denne verden om at det å prate ut sine negative tanker, er negativt. Tvertimot, ved å prate ut sine negative tanker, så skaper man plass for positive. Det å ikke prate ut sine negative tanker, kan ofte være det samme som å feie ting under teppet. Slik at det ligger der som udetonert materiale i fremtiden. Ok, jeg skjønner at jeg ikke har all verdens erfaring i så måte ;-) Forstår nå mer at dette kan være viktig for noen :-) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Ok, jeg skjønner at jeg ikke har all verdens erfaring i så måte ;-) Forstår nå mer at dette kan være viktig for noen :-) Og når jeg skriver udetonert materiale, så har det selvsagt ikke noe med bomber eller annen fysisk vold å gjøre. Bare for å presisere det. Jeg bruker ord, og har gjort det i alle år. Og kommer til å fortsette med det. Ord. Og kun ord. Jeg er så grundig lei av denne psykiatrien nå. Er det så vanskelig å forstå?? Jeg vil ikke ha medisiner. Jeg vil ikke sperres inne. Uten at jeg er til fare. Er det så vanskelig å forstå??? 0 Siter
Gjest mbo Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg svarer ikke på mine egne innlegg. Det er riktigere å si at jeg skriver utfyllende kommentarer og presiseringer til de foregående innleggene mine. Du forsøker å være morsom. Jeg ser jo det. Greit det. Hei venn. Visst trenger vi en plass og klage også,livet er vanskelig og det hjelper å få ut det også. Jeg er så drittlei for tiden,har en gubbe som har kjørt i seg brennevin fra morgen til kveld i flere dager, akkurat nå hater jeg det dumme trynet hans. Han er ikke voldelig men det blir så mye mas og jeg har ikke helse til å takle det. Klem til deg. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hei venn. Visst trenger vi en plass og klage også,livet er vanskelig og det hjelper å få ut det også. Jeg er så drittlei for tiden,har en gubbe som har kjørt i seg brennevin fra morgen til kveld i flere dager, akkurat nå hater jeg det dumme trynet hans. Han er ikke voldelig men det blir så mye mas og jeg har ikke helse til å takle det. Klem til deg. Tusen takk. Masse klem til deg også!! 0 Siter
Gjest mbo Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Tusen takk. Masse klem til deg også!! Har man lov å bruke stygge ord her,nei har vel ikke det. Synd for jeg har så mange på lager akkurat nå. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Har man lov å bruke stygge ord her,nei har vel ikke det. Synd for jeg har så mange på lager akkurat nå. Send de i tankene til meg, hvis du klarer! Så sender jeg mine til deg! Så fanger kanskje noen dem opp på veien og tilintetgjør dem. Masse klem til deg! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Send de i tankene til meg, hvis du klarer! Så sender jeg mine til deg! Så fanger kanskje noen dem opp på veien og tilintetgjør dem. Masse klem til deg! Eller kanskje tilintetgjør de hverandre i smellet når de møtes....! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Eller kanskje tilintetgjør de hverandre i smellet når de møtes....! Et sted midt mellom oss....! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Et sted midt mellom oss....! Et stort bigbang som sender usynlig sjokkbølger av varmende bølger utover hele landet... de forferdelige ordene.... som når de kolliderer.. tilintetgjøres.... og resultatet blir først en liten stund med stillhet... fuglene stopper å synge blomstene slutter å gro før en varm og god bølge spres ut i hele landet kraften av de vonde ordene som møttes omdannet til bølgende god varme og fuglene spiller fortsatt ikke blosmtene gror fortsatt ikke men mennesker begynner å prate med hverandre om stillheten 0 Siter
piluttanlei Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hei, igjen 'a survivor' ! Jeg vil bare si unnskjyld for mitt inlegg tidligere¨, det var overfladisk og veldig lite gjennomtenkt. Jeg tok det ikke som seriøst, beklager :-( Jeg skjønner jo at du ikke har det helt godt med deg selv, og det er du laaangt ifra allene om. Så her kommer et stort unskjyld og en stor klem fra meg !(hvis du nå vil ha den) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hei, igjen 'a survivor' ! Jeg vil bare si unnskjyld for mitt inlegg tidligere¨, det var overfladisk og veldig lite gjennomtenkt. Jeg tok det ikke som seriøst, beklager :-( Jeg skjønner jo at du ikke har det helt godt med deg selv, og det er du laaangt ifra allene om. Så her kommer et stort unskjyld og en stor klem fra meg !(hvis du nå vil ha den) Tusen takk! For øvrig vil jeg si at jeg har ikke hengt meg opp i noe du har skrevet. Så det går bra. Tusen takk. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Og når jeg skriver udetonert materiale, så har det selvsagt ikke noe med bomber eller annen fysisk vold å gjøre. Bare for å presisere det. Jeg bruker ord, og har gjort det i alle år. Og kommer til å fortsette med det. Ord. Og kun ord. Jeg er så grundig lei av denne psykiatrien nå. Er det så vanskelig å forstå?? Jeg vil ikke ha medisiner. Jeg vil ikke sperres inne. Uten at jeg er til fare. Er det så vanskelig å forstå??? Det har jeg forståelse for. Jeg skjønner at du sliter og det var støtte jeg prøvde å formidle i det siste svaret mitt til deg. Jeg håper du kan få den hjelpen du trenger slik at livet ditt vil føles bedre. *klem til deg* 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Det har jeg forståelse for. Jeg skjønner at du sliter og det var støtte jeg prøvde å formidle i det siste svaret mitt til deg. Jeg håper du kan få den hjelpen du trenger slik at livet ditt vil føles bedre. *klem til deg* Jeg trenger ikke annet enn økonimisk støtte. Og et vedtak om at jeg ikke skal utsettes for tvang mer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.