Elisabeth1365380359 Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hei! Jeg skulle gjerne lært meg teksten til en sang jeg tror heter boogie woogie. "så tar jeg høyrefoten fram, så tar jeg høyrefoten fram, og rister litt på den, og danser boogie woogie..." Noe sånt. Noen som kan hjelpe meg med hele teksten? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Vi tar den ene foten frem, vi tar den ene foten bak, vi tar den ene foten frem og rister litt på den. Danser boogie boogi, og snur oss i ring, og så er vi klar igjen" *klapp* Og så de andre kroppsdelene... 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 Vi tar den ene foten frem, vi tar den ene foten bak, vi tar den ene foten frem og rister litt på den. Danser boogie boogi, og snur oss i ring, og så er vi klar igjen" *klapp* Og så de andre kroppsdelene... Tusen hjertelig! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Tusen hjertelig! Melodien blir vrien da 0 Siter
nilia Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 http://erikao.stud.hive.no/Musikk/musikkmappe.htm (Etter at man har tatt begge hendene og føttene, så synger man: så tar vi hele kroppen fram, så tar vi hele kroppen bak osv... og da hopper man et hopp inn mot sirkelen og så et hopp tilbake..). Skjønner? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.