Baby Lemonade Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg skal leie leilighet i Oslo, sånn passe nært sentrum. Syns det er så forferdelig mange leiligheter til leie, og mange annonser har ligget der lenge. Kan dette tyde på at det er leiers marked? Lurer rett og slett på om jeg bør være glad om jeg finner meg en leilighet, eller om det kan være mulighet for å velge og vrake og kanskje prute på pris? Noen med peiling på dette? Setter stor pris på svar Ps, det er snakk om toroms til rundt 6-8000 i måneden. 0 Siter
Gjest Trainis Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Prute på pris kan du glemme. Om ikke lenge (eller kanskje de har det allerede??), når svar fra samordna opptak kommer pleier det å være fullt kaos. Slik opplevde jeg det hvertfall når jeg skulle leie. Er mye som kan leies, men du vil bli overrasket over for mye "dritt" som faktisk leies ut, så tu bør faktis dra på en del visninger. Men det virker nå som om alle leil fylles opp etterhvert. Bare ha tolmodighet så går det nok bra 0 Siter
Baby Lemonade Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 Prute på pris kan du glemme. Om ikke lenge (eller kanskje de har det allerede??), når svar fra samordna opptak kommer pleier det å være fullt kaos. Slik opplevde jeg det hvertfall når jeg skulle leie. Er mye som kan leies, men du vil bli overrasket over for mye "dritt" som faktisk leies ut, så tu bør faktis dra på en del visninger. Men det virker nå som om alle leil fylles opp etterhvert. Bare ha tolmodighet så går det nok bra Det er derfor jeg poengterte at det er snakk om toroms. Det er vel få studenter som vil leie sammen og bare ha ett soverom, eller bo alene og betale 6-8000. Vi er to som skal dele soverom, tror det gjør saken litt lettere. Har skjønt at det en mye ymse leiligheter på markedet ja, de fleste jeg har sett bilder av ser helt uaktuelle ut. 0 Siter
Gjest Trainis Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Det er derfor jeg poengterte at det er snakk om toroms. Det er vel få studenter som vil leie sammen og bare ha ett soverom, eller bo alene og betale 6-8000. Vi er to som skal dele soverom, tror det gjør saken litt lettere. Har skjønt at det en mye ymse leiligheter på markedet ja, de fleste jeg har sett bilder av ser helt uaktuelle ut. JEg leier nå 2roms med sambo. Tok oss 1mnd 20 visninger før vi endelig fikk noe. Masse samboerpar ute og går - ikke bare studenter, men også nyetablerte som ikke vil kjøpe helt enda. Etter det jeg har hørt, er det omtrent det samma om man vil ha ettroms/to roms. Du vil bli overrasket over hvor mye folk det faktisk finnes i Oslo :=) 0 Siter
Baby Lemonade Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 JEg leier nå 2roms med sambo. Tok oss 1mnd 20 visninger før vi endelig fikk noe. Masse samboerpar ute og går - ikke bare studenter, men også nyetablerte som ikke vil kjøpe helt enda. Etter det jeg har hørt, er det omtrent det samma om man vil ha ettroms/to roms. Du vil bli overrasket over hvor mye folk det faktisk finnes i Oslo :=) Hmm.. Får kanskje slå til hvis jeg finner noe brukbart da. (Hvis noen vil ha meg i hus Takk for info! 0 Siter
sarah bernard Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Det er ofte leiers marked ved inngangen til sommeren, fordi en del (studenter spesielt) sier opp leilighetene sine da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.