Gjest okok, livet er ikke så værst Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Nesten litt fårlig samvittighet jeg nå. Nettopp stått opp (kl 1330) og ser at det er sol ute. Burde jo ha kommet meg ut å fått litt farge, men liker ikke å sole meg (tolmodighetsprob), men uten farge snakker vi HVIT her, altså. Ikke særlig sjarmis. SOlarium er heller ikke bra, og disse kremene får jeg aldri jevne. jaja, kommer sikkert opp med en løsning. Hehe..er vel slikt man kaller luksusproblem for en som nettopp har fått sommerferie 0 Siter
sarah bernard Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Avhengig av huden din, så kan hvit være det fineste. Synes 0 Siter
Babette Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Avhengig av huden din, så kan hvit være det fineste. Synes I ansiktet kanskje, men blåhvite legger er vel ikke noe særlig? 0 Siter
sarah bernard Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 I ansiktet kanskje, men blåhvite legger er vel ikke noe særlig? Jeg tenkte på hele kroppen da, men er det snakk om blåhvit ...så er ikke det noe særlig, nei. Noen har jo hud hvor blodårene vises godt (og blått) gjennom, andre ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.