tiv Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Skal ha en date på middag i dag, og tenkte å servere en god jordbærdrink til dessert.. Dersom det skal være alkohol i den, må d et være hvit bacardi, det er det jeg har! Noen som bestitter en god oppskrift? Jeg har blender.. 0 Siter
sarah bernard Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Strawberry Daiquiri. Nydelig! Oppskriften finner du lett på nettet. Lykke til med daten! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Frosne jordbær, hvit rom, litt vann, melis og et par mynteblader, hvis du har. Litt mynte kan kjøres i blenderen, men jeg synes det er bedre med bare et blad som pynt. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hvis du har jordbær og rom,. så mangler du bare isbiter og en liten dæsj sitron for å få frozen daquiri. nammenam. vi skal ha daquri/ pool-party neste helg. Gleder seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.