astridny Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg skal begynne med linser og lurte dermed på hvor på internett kan jeg få kjøpt linser ? Har hørt at de er mye billigere der. Er det veldig vanskelig å bestille på internett eller..? På forhånd tusen takk. 0 Siter
Mirabell Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Det er ikke vanskelig i det hele tatt, men du må ta en tur til optiker og få tilpasset riktig type og styrke først. (Der jeg kjøper linser på nett må man bekrefte at man har vært hos optiker først) 0 Siter
astridny Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 Det er ikke vanskelig i det hele tatt, men du må ta en tur til optiker og få tilpasset riktig type og styrke først. (Der jeg kjøper linser på nett må man bekrefte at man har vært hos optiker først) Det har jeg gjort idag. Har du noen internett adresser som du jeg kan få av deg? Hvor mye koster det ca i halv året? 0 Siter
Alana Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg bestiller her. De er ekstremt kjappe til å levere! http://www.lensway.no/ 0 Siter
Mirabell Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Det har jeg gjort idag. Har du noen internett adresser som du jeg kan få av deg? Hvor mye koster det ca i halv året? Prisen er avhengig av typen, sjekk på sidene, f.eks. www.lenses4net.no www.lenseway.no 0 Siter
løvinne71 Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Gå inn på søkesiden www.google.no og søk etter "kontaktlinser, nettbutikk" Du får da opp mange treff på sider som selger kontaktlinser via internett. Det er enkelt, raskt og mye billigere enn å kjøpe hos optiker. Her er noen av sidene jeg har betillt fra: www.Minelinser.no www.nordiclenses.no www.lensway.no NordicLenses har prisgaranti, og er faktisk de billigste jeg har kjøpt ifra. Leveringstiden har variert fra 2-3 dager til et par uker, men raskt er det uansett! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg bestiller fra lenses4net.no og er veldig fornøyd med det. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg bestiller fra lenses4net. De er rimelige og kjappe, og har en oversiktelig nettbutikk. 0 Siter
Gjest Murri Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Heisann. Gå på www.minelinser.no Bestilte der og de kom kjempe fort i posten. Virket seriøs. Vi var meget fornøyd. 0 Siter
astridny Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 Jeg bestiller fra lenses4net. De er rimelige og kjappe, og har en oversiktelig nettbutikk. Men jeg kan ikke finne de linsene som jeg bruker. Det er slike som kan være på både natt og dag i 30 dager. 0 Siter
Gjest BattleClown Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg er fornøyd med lenses4net.com Men jeg synes ikke linsene kom rasende fort, de brukte vel litt over 1 uke tror jeg. De sender også ut en mail for å minne deg på at du snart må kjøpe nye linser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.