Gjest lilleballerina Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Noen som har erfaring med dette merket? Fåes kjøpt i hudpleiesalonger 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 SUPERfornøyd. Vel verdt pengene!! 0 Siter
Gjest lilleballerina Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 SUPERfornøyd. Vel verdt pengene!! Er det fryktelig dyre produkter? Skal til hudpleier neste uke og tenker jeg ender opp med flere nye produkter Må ha noe ordentlig tilpasset min hud nå 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Er det fryktelig dyre produkter? Skal til hudpleier neste uke og tenker jeg ender opp med flere nye produkter Må ha noe ordentlig tilpasset min hud nå Superdyre. Enkelte kremer i tusenkronerklassen. 0 Siter
Gjest lilleballerina Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Superdyre. Enkelte kremer i tusenkronerklassen. For èn krem? Hjelp.. Syns 6-700 er mye jeg. Det står dem bruker dette merket,men dem bruker vel kanskje andre merker også? Er vel ikke selvsagt at jeg får tips om å bruke Babor kom jeg på 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Er det fryktelig dyre produkter? Skal til hudpleier neste uke og tenker jeg ender opp med flere nye produkter Må ha noe ordentlig tilpasset min hud nå De er ganske dyre ja. Så jeg kjøpte ikke så mange... Dvs. jeg kjøpte to. En rensedings og en dagkrem. 0 Siter
Velouria Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Fantastiske og litt dyre, men vel verdt hver eneste krone. De er drøye og man trenger ikke kjøpe mer enn et par tre ganger i året, så da er det ikke så dyrt allikevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.