Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg har fått en oppfordring fra Webmaster som jeg med egne oppsummerer slik: - Dialog - Uttrykke følelser slik at de er egnet til dialog med andre. - Begrense antall svar på egne innlegg. Kan dere minne meg på dette, dersom jeg sklir ut? 0 Siter
sarah bernard Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Dette tror jeg du klarer å huske selv. Ikke fordi jeg ikke vil at du skal oppfordre dol'erne til å passe på deg, men fordi jeg tror du klarer det selv og at det er best. Hvordan kan du lettere huske disse reglene? 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Gjelder dette bare i "Følelser smitter"? Eller har du andre tråder også, hvor du svarer deg selv veldig mye? Registrerer jo at noen kjefter på deg i "Følelser smitter" fordi du svarer deg selv. I og med at webmaster gir deg en advarsel for dette, er det muligens greit å lytte når noen kjefter? På den annen side er jeg ikke helt enig i den kjeftingen, og synes jo at kjeft ofte kan være en uting. Så kanskje det eneste poenget å forholde seg til her er at reglene visstnok sier at man ikke skal svare seg selv så mange ganger. Personlig oppfatter jeg ikke at du ikke er i dialog. Jeg oppfatter svarene til deg selv som at du utfyller bildet. Og når andre skriver til deg, så svarer du jo - så dermed er du jo i dialog? Kanskje de fleste andre ville bruke en del tid på et innlegg og skrive langt. Mitt inntrykk er at du skriver litt, og så kommer du på noe mer du skulle hatt med, så skriver du et nytt som leder videre fra det forrige. Jeg har ingen problemer med det - og tenker at hvis man ikke er interessert, kan man jo bare la være å lese det? Men ok - siden du får en advarsel, er det sikkert lurt allikevel å trå litt varsomt mht det å svare seg selv. Så kanskje du skal prøve å bruke litt lenger tid på et innlegg før du sender det av gårde, så du kanskje har fått med deg det du vil si? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Dette tror jeg du klarer å huske selv. Ikke fordi jeg ikke vil at du skal oppfordre dol'erne til å passe på deg, men fordi jeg tror du klarer det selv og at det er best. Hvordan kan du lettere huske disse reglene? Takk. Du stilte et spørsmål som fikk meg til å tenke. Tusen takk. 0 Siter
Gjest Samfunnskritiker Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 En ny utfordring, lykke til! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 En ny utfordring, lykke til! Takker. Men dette var ikke den verste jeg har fått da, for å si det sånn 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.