Gjest humlemor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 jeg skal overraske samboeren min med spa neste måned, vi feirer 1 års dag og han har vært sliten og stressa i det siste... jeg har sett litt på internett, finnes noen i sverige som ser bra ut, skal ha en sånn spa pakke på hotell, 1 eller 2 netter, prøver å finne det billigeste... noen som kan rekomendere noen steder? vi bor i lillestrøm.... 0 Siter
Gjest makulinitet Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 SPA??? Er ikke det kvinnfolkgreier? 0 Siter
Gjest humlemor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 SPA??? Er ikke det kvinnfolkgreier? he he! jo men samboeren synes det høres deilig ut med massasje, boblebad, god mat og avslapping.... gjør ikke du? en romantisk helg vettu 0 Siter
Gjest Masahiro Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Selma Lagerlöf Spa&Resort passer supert for par! er han golf-interessert finnes det fin bane i nærhheten. Anbefales på det sterkeste!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.