Gå til innhold

Er du HOT or NOT?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Er du av dem som kunne tenke deg å legge ut bilde av deg selv på nettstedet hotornot.com? Det er en nettside hvor man kan legge ut bilde av seg selv, og så bli rangert fra 1 til 10 av folk som klikker seg gjennom bildene.

Jeg gjorde det en gang bare for moro skyld. :) Satt etterpå og klikket gjennom bildene, og det var bare babes i bikini og selvdiggende mannfolk i bar overkropp som fikk 9-10 poeng. I ren protest begynte jeg å stemme lavt på de "objektivt pene" og stemte heller høyt på dem som så litt mer "alternative" ut. ;)

Synes de aller fleste folk er pene, jeg! Om man ikke har et modellutseende, så har alle noe ved seg, sjarm, utstråling, et flott smil.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

7

• DarkPink

6

• tonie

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg og lagt ut bilde på en slik side. Synes det er überteit.

Men jeg synes så absolutt ikke at "alle" mennesker er pene. Selvsagt har de aller fleste sider ved seg som gjør de snille/spesielle/søte/gode/greie osv., men jeg kan ikke akkurat si at flesteparten av de jeg møter på er direkte pene.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Liker ikke sånt jeg.

Utseende er bare et ytre skall. Betyr så lite egentlig. Faktisk så er min erfaring at såkalt "utrolig pene" mennesker er ganske så uspiselig, sånn menneskelig sett....

Det å sette bilder på nett for å bli stemt på...vel, jeg liker det ikke. Det vitner om å ha fokus på ting som er lite viktig.

Men som alle vet...meninger kan være delte.

;-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg og lagt ut bilde på en slik side. Synes det er überteit.

Men jeg synes så absolutt ikke at "alle" mennesker er pene. Selvsagt har de aller fleste sider ved seg som gjør de snille/spesielle/søte/gode/greie osv., men jeg kan ikke akkurat si at flesteparten av de jeg møter på er direkte pene.

Jeg har møtt et par menn som var så "stygge" at jeg fant dem attraktive...

Kan ikke forklare det der....

;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Liker ikke sånt jeg.

Utseende er bare et ytre skall. Betyr så lite egentlig. Faktisk så er min erfaring at såkalt "utrolig pene" mennesker er ganske så uspiselig, sånn menneskelig sett....

Det å sette bilder på nett for å bli stemt på...vel, jeg liker det ikke. Det vitner om å ha fokus på ting som er lite viktig.

Men som alle vet...meninger kan være delte.

;-)

Ganske enig med deg. :)

Skrevet

Jeg ville ALDRI lagt ut bilde av meg selv på et slikt nettsted! Jeg er så gjennomsnittlig, usminket og normal at jeg ikke hadde fått en eneste stemme uansett. :o)

Jeg er dog enig med deg - de aller fleste mennesker er flotte og fine på sin måte! Og det er da slett ikke alltid de såkalte "fotomodellene" er pene heller. Penhet og sjarm er to helt forskjellige ting.

Skrevet

;-)

Elgen i Dance With The Strangers?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg ville ALDRI lagt ut bilde av meg selv på et slikt nettsted! Jeg er så gjennomsnittlig, usminket og normal at jeg ikke hadde fått en eneste stemme uansett. :o)

Jeg er dog enig med deg - de aller fleste mennesker er flotte og fine på sin måte! Og det er da slett ikke alltid de såkalte "fotomodellene" er pene heller. Penhet og sjarm er to helt forskjellige ting.

Enig. :)

Jeg la ut bilde bare for moro skyld, da. Har tatt det ned for leeeeeenge siden.

Skrevet

Ja! Han er vel ingen skjønnhet, men stilig som bare det alikevel! :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Elg er nydelig. Han var sammen med venninna mi, og jeg var gift med Frode Alnæs. Dessverre ble det slutt, hulk snufs.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nei...

Treffer han noe hos deg? ;-)

*erter*

Skrevet

Jeg ville aldri ha gjort det. Jeg er fornøyd med utseendet mitt, og trenger ikke den formen for bekreftelse. Dessuten synes jeg at man ødelegger mye av ens egen sjarm og skjønnhet med å legge seg ut for stemming på den måten, når man liksom utstråler "jeg synes at jeg selv er verdens deiligste". Og for unge jenter kan det gi selvtillitten en skikkelig knekk i fall de får lite poeng.

Eneste jeg kunne stilt opp på er et seriøst, stilrent "glamour"bilde av proffe fotografer =)

Skrevet

Nei...

Treffer han noe hos deg? ;-)

*erter*

JA! Hehe. Jeg synes han er prototypen på sånne menn som du ikke kan peke på en eneste pen ting ved, og likevel.. ja, treffer de noe hos deg! =p

Skrevet

Ja! Han er vel ingen skjønnhet, men stilig som bare det alikevel! :o)

;)

Skrevet

;-)

Da hadde de sikkert sjarm i bøtter og spann? :)

Skrevet

Elg er nydelig. Han var sammen med venninna mi, og jeg var gift med Frode Alnæs. Dessverre ble det slutt, hulk snufs.

Vet åssen det er. Da jeg og venninna mi ditcha hver vår bluesbrothers, så ble vi ganske sjokka og lei oss den dagen de kom og sa at det var slutt.

*trøsteklem*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg ville aldri ha gjort det. Jeg er fornøyd med utseendet mitt, og trenger ikke den formen for bekreftelse. Dessuten synes jeg at man ødelegger mye av ens egen sjarm og skjønnhet med å legge seg ut for stemming på den måten, når man liksom utstråler "jeg synes at jeg selv er verdens deiligste". Og for unge jenter kan det gi selvtillitten en skikkelig knekk i fall de får lite poeng.

Eneste jeg kunne stilt opp på er et seriøst, stilrent "glamour"bilde av proffe fotografer =)

Hehe, gjorde det jo ikke for bekreftelse da. Var bare moro å se hvor mange stemmer jeg fikk. Det ble ganske gjennomsnittlig, som forventet.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vet åssen det er. Da jeg og venninna mi ditcha hver vår bluesbrothers, så ble vi ganske sjokka og lei oss den dagen de kom og sa at det var slutt.

*trøsteklem*

Takk. Ja, det var hardt det der. Trøster oss med den utrolig vakre balladen "Everyone needs a friend sometime". DWAS forever!

Skrevet

Takk. Ja, det var hardt det der. Trøster oss med den utrolig vakre balladen "Everyone needs a friend sometime". DWAS forever!

Haha. Spørs om du ikke skal tatovere det inn på armen over et hjerte og et anker. "DWAS forever"

Gjest Princess Peach
Skrevet

Haha. Spørs om du ikke skal tatovere det inn på armen over et hjerte og et anker. "DWAS forever"

Ja, det spørs. :)

Og teksten til "Everyone needs a friend sometime" på ryggen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...