Prozak Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Utrolig barnslig og fjollete side, spør du meg. Men, hver sin smak. "............................................." 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Utrolig barnslig og fjollete side, spør du meg. Men, hver sin smak. "............................................." Det var jo litt av poenget med innlegget mitt. Men du har vel bestemt deg for at jeg er barnslig og fjollete, tenker jeg. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Det var jo litt av poenget med innlegget mitt. Men du har vel bestemt deg for at jeg er barnslig og fjollete, tenker jeg. Men i all verden, da? Jeg kommenterte siden - ikke deg. Og ja, jeg fikk med meg at du synes siden var teit. Så hva er problemet? ".............................................." 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Men i all verden, da? Jeg kommenterte siden - ikke deg. Og ja, jeg fikk med meg at du synes siden var teit. Så hva er problemet? ".............................................." Sorry, trodde du syntes jeg var teit fordi jeg hadde lagt inn bilde der. Tar det tilbake! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 For noen år siden var det en morokonkurranse her inne om å få høyest score på den siden der. Jeg mener å huske at Line vant med 9,6 eller noe sånt. Men hun stilte også helt naken. Så det er kanskje ikke så rart. 0 Siter
Prozak Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Sorry, trodde du syntes jeg var teit fordi jeg hadde lagt inn bilde der. Tar det tilbake! Vel..._litt_ teit for akkurat det, kanskje....neida :-) "............................................" 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 For noen år siden var det en morokonkurranse her inne om å få høyest score på den siden der. Jeg mener å huske at Line vant med 9,6 eller noe sånt. Men hun stilte også helt naken. Så det er kanskje ikke så rart. Er det lov å legge ut nakenbilder der da? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Vel..._litt_ teit for akkurat det, kanskje....neida :-) "............................................" Prrrrp. I fart in your general direction. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Nå har jeg gitt 1 til så mange jeg klarte, uansett utseende. De fortjener ikke annet. Mohahaha. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Nå har jeg gitt 1 til så mange jeg klarte, uansett utseende. De fortjener ikke annet. Mohahaha. Hehe. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Er det lov å legge ut nakenbilder der da? Jeg vet ikke, jeg. Men sånn i tilfelle Line ikke er online og kan forsvare seg, så bør jeg kanskje slenge på at innlegget over var en spøk. Sånn med unntak av det faktum at hun fikk en helvetes høy score, for det gjorde hun. Men det opplegget der er naturligvis bare tull. Selv jeg fikk høy score der. Og jeg var ikke engang naken. 0 Siter
Gjest BattleClown Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg la en gang ut et bilde der sånn, men jeg fikk så dårlig score at jeg byttet det ut med et jeg fant på nettet. Da gikk det brått bedre, og nå er jeg åpenbart too-hot-to-handle! Komplimenter kan man aldri få nok av! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg vet ikke, jeg. Men sånn i tilfelle Line ikke er online og kan forsvare seg, så bør jeg kanskje slenge på at innlegget over var en spøk. Sånn med unntak av det faktum at hun fikk en helvetes høy score, for det gjorde hun. Men det opplegget der er naturligvis bare tull. Selv jeg fikk høy score der. Og jeg var ikke engang naken. Heheh, åkei. Jeg fikk vel score på 7-tallet en plass. Bare et vanlig bilde av ansiktet. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Jeg la en gang ut et bilde der sånn, men jeg fikk så dårlig score at jeg byttet det ut med et jeg fant på nettet. Da gikk det brått bedre, og nå er jeg åpenbart too-hot-to-handle! Komplimenter kan man aldri få nok av! Iallefall synes de at det bildet du fant på nettet var hot. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Heheh, åkei. Jeg fikk vel score på 7-tallet en plass. Bare et vanlig bilde av ansiktet. Du må huske på at det kun sitter fjortiser og stemmer der, og ser de antydning til kløft rabler de med 10-tallet. Men du er jo hot. Jeg har sett øya dine! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Du må huske på at det kun sitter fjortiser og stemmer der, og ser de antydning til kløft rabler de med 10-tallet. Men du er jo hot. Jeg har sett øya dine! Øya, ja. Det er ikke sikkert du hadde sagt det samme om du hadde sett hele, vet du. 0 Siter
Gjest BattleClown Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Iallefall synes de at det bildet du fant på nettet var hot. Ja jeg var heldig med det bildet, tror ikke jeg hadde orket nok en dårlig score. Nå er det i hvertfall mange tusen som mener at jeg er en innertier, og kun noen hundre som mener at jeg er dog meat. Det er også fint at det hovedsakelig er fjortisser som stemmer, for de er jo den kommende generasjonen 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hehe, trutmunner og solbriller på inne. Jeg har ikke hatt bilde der, og jeg synes siden er teit.... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hehe, trutmunner og solbriller på inne. Jeg har ikke hatt bilde der, og jeg synes siden er teit.... Hva, går du ikke med solbriller inne, altså? Det er forresten påbudt når man bor på IKEA. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Øya, ja. Det er ikke sikkert du hadde sagt det samme om du hadde sett hele, vet du. Nja, men øyner er viktig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.