Gå til innhold

Er du HOT or NOT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig barnslig og fjollete side, spør du meg. Men, hver sin smak.

"............................................."

Videoannonse
Annonse
  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

7

• DarkPink

6

• tonie

4

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Utrolig barnslig og fjollete side, spør du meg. Men, hver sin smak.

"............................................."

Det var jo litt av poenget med innlegget mitt. Men du har vel bestemt deg for at jeg er barnslig og fjollete, tenker jeg.

Skrevet

Det var jo litt av poenget med innlegget mitt. Men du har vel bestemt deg for at jeg er barnslig og fjollete, tenker jeg.

Men i all verden, da? Jeg kommenterte siden - ikke deg. Og ja, jeg fikk med meg at du synes siden var teit. Så hva er problemet?

".............................................."

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men i all verden, da? Jeg kommenterte siden - ikke deg. Og ja, jeg fikk med meg at du synes siden var teit. Så hva er problemet?

".............................................."

Sorry, trodde du syntes jeg var teit fordi jeg hadde lagt inn bilde der. :)

Tar det tilbake!

ShitDiddelyDo
Skrevet

For noen år siden var det en morokonkurranse her inne om å få høyest score på den siden der.

Jeg mener å huske at Line vant med 9,6 eller noe sånt.

Men hun stilte også helt naken. Så det er kanskje ikke så rart. :)

Skrevet

Sorry, trodde du syntes jeg var teit fordi jeg hadde lagt inn bilde der. :)

Tar det tilbake!

Vel..._litt_ teit for akkurat det, kanskje....neida :-)

"............................................"

Gjest Princess Peach
Skrevet

For noen år siden var det en morokonkurranse her inne om å få høyest score på den siden der.

Jeg mener å huske at Line vant med 9,6 eller noe sånt.

Men hun stilte også helt naken. Så det er kanskje ikke så rart. :)

Er det lov å legge ut nakenbilder der da?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Vel..._litt_ teit for akkurat det, kanskje....neida :-)

"............................................"

Prrrrp. I fart in your general direction. ;)

Skrevet

Nå har jeg gitt 1 til så mange jeg klarte, uansett utseende. De fortjener ikke annet. Mohahaha.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nå har jeg gitt 1 til så mange jeg klarte, uansett utseende. De fortjener ikke annet. Mohahaha.

Hehe. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det lov å legge ut nakenbilder der da?

Jeg vet ikke, jeg. Men sånn i tilfelle Line ikke er online og kan forsvare seg, så bør jeg kanskje slenge på at innlegget over var en spøk. Sånn med unntak av det faktum at hun fikk en helvetes høy score, for det gjorde hun.

Men det opplegget der er naturligvis bare tull. Selv jeg fikk høy score der. Og jeg var ikke engang naken.

Gjest BattleClown
Skrevet

Jeg la en gang ut et bilde der sånn, men jeg fikk så dårlig score at jeg byttet det ut med et jeg fant på nettet. Da gikk det brått bedre, og nå er jeg åpenbart too-hot-to-handle!

Komplimenter kan man aldri få nok av!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg vet ikke, jeg. Men sånn i tilfelle Line ikke er online og kan forsvare seg, så bør jeg kanskje slenge på at innlegget over var en spøk. Sånn med unntak av det faktum at hun fikk en helvetes høy score, for det gjorde hun.

Men det opplegget der er naturligvis bare tull. Selv jeg fikk høy score der. Og jeg var ikke engang naken.

Heheh, åkei. :)

Jeg fikk vel score på 7-tallet en plass. Bare et vanlig bilde av ansiktet.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg la en gang ut et bilde der sånn, men jeg fikk så dårlig score at jeg byttet det ut med et jeg fant på nettet. Da gikk det brått bedre, og nå er jeg åpenbart too-hot-to-handle!

Komplimenter kan man aldri få nok av!

Iallefall synes de at det bildet du fant på nettet var hot. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Heheh, åkei. :)

Jeg fikk vel score på 7-tallet en plass. Bare et vanlig bilde av ansiktet.

Du må huske på at det kun sitter fjortiser og stemmer der, og ser de antydning til kløft rabler de med 10-tallet.

Men du er jo hot. Jeg har sett øya dine! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du må huske på at det kun sitter fjortiser og stemmer der, og ser de antydning til kløft rabler de med 10-tallet.

Men du er jo hot. Jeg har sett øya dine! :)

Øya, ja. Det er ikke sikkert du hadde sagt det samme om du hadde sett hele, vet du. :)

Gjest BattleClown
Skrevet

Iallefall synes de at det bildet du fant på nettet var hot. :)

Ja jeg var heldig med det bildet, tror ikke jeg hadde orket nok en dårlig score. Nå er det i hvertfall mange tusen som mener at jeg er en innertier, og kun noen hundre som mener at jeg er dog meat.

Det er også fint at det hovedsakelig er fjortisser som stemmer, for de er jo den kommende generasjonen :)

hare1365380455
Skrevet

Hehe, trutmunner og solbriller på inne. Jeg har ikke hatt bilde der, og jeg synes siden er teit.... :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, trutmunner og solbriller på inne. Jeg har ikke hatt bilde der, og jeg synes siden er teit.... :D

Hva, går du ikke med solbriller inne, altså? Det er forresten påbudt når man bor på IKEA. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Øya, ja. Det er ikke sikkert du hadde sagt det samme om du hadde sett hele, vet du. :)

Nja, men øyner er viktig. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...